Valg av dvd-opptaker. - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 23 av 23
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    57
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av runebass
    å gjør den ikke det. Den spiller ihverfall DivX fra DVD-RW/DVD+RW, det gjør min. Funker utmerket hos meg, men jeg har ikke testa med DVD-R/DVD+R enda. Men jeg sytes det er veldig rart hvis den ikke gjør det, mener den gjør det. Hvis ikke må du kanskje reg den på nettet, slik at den blir DIVX sertivisert. Jeg har gjort dette.
    Hvordan/hvor gjorde du dette?

Newcomer runebass sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    142
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det stod i bruksanvisningen tror jeg. Du må gå inn divX.com, der må du registere å det står forklart hvordan du skal gjøre det. Etter du har registert spilleren din, så får du lastet ned en fil på pc'en' Som du brenner på en cd, å når du spiller av den i opptakeren din, så blir den divx sertifisert. Det har jeg gjort, å spille av divx fungerer.

Intermediate TomH sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    1,153
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vurderer å kjøpe Pioneer DVR-545H-S. Noen som vet om tv-signalet fra canal digital satelitt tuneren vil bli oppscalert til 720p om jeg kobler med hdmi mellom tv og pioneer opptakeren? Eller gjelder det bare ved avspilling av dvd? Kobler da med scart fra canal digital tuner til opptaker.

Dere som har den, er den rask? Tenker mest på oppstart og inn og uttaking av dvd filmer. Har en panasonic i dag som er veeeeldig treig.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •