Problemer med avspilling av DVDer..

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer KriZ87 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    274
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Problemer med avspilling av DVDer..

Har nettop kjøpt meg en Samsung DVD-R136 for en tusenlapp. Spilleren har virket fint helt til jeg skulle prøve å spille av en DVD plate.. Den vil rett og slett ikke lese DVDen. DVDen jeg prøvde var tokyo drift som er kjøpt her i norge, så kan jo ikke være noe sone problem. Prøvde en annen DVD også, den fungerte fint. Mens en brent DVD som jeg vet fungerer, funket heller ikke.

Noen her som vet hva som kan være galt?

SAMSUNG's Digital World - DVD-opptaker | DVD-R136

Intermediate longbow sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    956
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KriZ87
    Har nettop kjøpt meg en Samsung DVD-R136 for en tusenlapp. Spilleren har virket fint helt til jeg skulle prøve å spille av en DVD plate.. Den vil rett og slett ikke lese DVDen. DVDen jeg prøvde var tokyo drift som er kjøpt her i norge, så kan jo ikke være noe sone problem. Prøvde en annen DVD også, den fungerte fint. Mens en brent DVD som jeg vet fungerer, funket heller ikke.

Noen her som vet hva som kan være galt?

SAMSUNG's Digital World - DVD-opptaker | DVD-R136
    eg du sikker på at det spiller brente plater. det har kanskje problemer med å lese enkelte plater. eg hadde prøvd noen flere filmer, og viss det er sånn på de og, hadde eg levert den tilbake/reperasjon.

Newcomer KriZ87 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    274
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av longbow
    eg du sikker på at det spiller brente plater. det har kanskje problemer med å lese enkelte plater. eg hadde prøvd noen flere filmer, og viss det er sånn på de og, hadde eg levert den tilbake/reperasjon.
    Har prøvd 5 forskjellige plater nå og bare 1 fungerte. Prøvde med en brent cd og den fungerte, men hakket mye.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    676
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du må nok levere fra deg spilleren til forhandler igjen. Skulle ikke forundre meg om det er laseren som er gåen

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •