Fjernkontroll til KiSS-DP-558

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Fjernkontroll til KiSS-DP-558

Jeg har nettopp vært i en heller flau samtale per mail med norsk kiss support, eller jeg vil vel nødigst kalle det support.

Fjernkontrollen min gikk en kjapp tur i gulvet og sluttet å fungere. Det jeg fikk ut av kiss etter 5 mailer der de kun sa "nei desverre det går ikke" og svarte meg med én setning, var at om jeg vil benytte med av funksjonaliteten i spilleren må jeg kjøpe en ny spiller.

Så ringte jeg supporten for å ta det muntlig og da jeg etterhvert spurte om de syns det var realt at jeg måtte kjøpe ny spiller, sa han at han skulle sjekke det ut å gi med svar innen en uke. De selger altså bare ikke reservedeler!!?!

Stemmer dette? Har jeg ingen alternativer?

Active gurban sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    423
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ett alternativ er jo å investere i en universal fjernkontroll, feks en Logitech harmony 525. En slik kan du jo plukke opp for 500-600kr. Litt enklere enn å kjøpe en ny Kiss.

Intermediate pettermv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    572
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Anbefaler å sjekke ut Hi-Jack's Networked Media Player Portal de gutta der kan sin KiSS. Søk på forumet der, mye mulig noen har hatt samme problem før. Synes det høres meget rart ut at man ikke kan kjøpe ny fjernkontroll, jeg skal iallfall passe godt på min ;-)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •