Sony RDR-HX1020S

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Sony RDR-HX1020S

Noen som har noe erfaring med denne spilleren ? skal gå til til innkjøpt av min første dvd opptaker nå står mellom denne eller en 820 er kanskje ikke så stor forskjell på disse utenom harddisken , men håper noen kan si litt om 1020 da ikke jeg finner så mye info om den

Newcomer bts234 sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøpte HX1020 av Sony Center Bergen før jul. Foreløpig godt fornøyd med unntak av grensesnittet for import/export av filer. Musikkfiler kan bare importeres / eksporteres via cd/dvd plater. Bilder kan importres via minnebrikke/usb (NB! ikke minnepinne!). Den ripper heller ikke musikk-cder til MP3-filer. Savner også enklere måter å finne/søke frem i albumlisten, blir mye scrolling med mange album.

Det kan være jeg forventer for mange av PC-ens egenskaper av en harddiskopptaker, men jeg mener kvaliteten og brukergrensesnittet for PC-er til samme formål fortsatt er for mye PC, og i for liten grad er tilpasset bruk av hele familien i stuen. Så derfor er jeg fornøyd likevel...:-D

Hvis jeg bare nå kunne finne en funksjonell og god fjernkontroll som betjener alle boksene. Logitec har visst noen bra...

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

takk for svar

hei takker for ditt svar men har gått til innkjøp av av en sony 820 ,fant ut att 160 gb hardisk holder for meg og rakk akkuratt og få kjøpt en på tilbud hos siba ,så venter spent på den nå !

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •