Pioneer DV-696AV-K drivverk støy.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Pioneer DV-696AV-K drivverk støy.

Hei.

Lurer på om det er noen andre som sliter med veldig irriterende støy fra drivverket på Pioneer sin DV-696AV-K? Kjøpte den for ca. 3 mnd siden. Den er gjort sonefri, men det skal ikke ha noen innvirkning på drivverket. Og en gang i blant kommer det en merkelig brent lukt av den også, som om den er overopphetet, men den har bare stått på i noen minutter.

Flere som har opplevd dette?

Intermediate gonigogo sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    2,253
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har samme spiller, og syns også den støyer noe, men kun under oppstart feks når den verifiserer hvilken type plate jeg har satt inn. Ellers merker jeg ingenting. Og noe lukt har jeg ikke merket noe til...
    Lukta kan jo være støv, da slike varer som kjent er noen skikkelige støvmagneter.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    At den støyer under oppstart er normalt, men den gir altså fra seg den samme lyden som under oppstart mens jeg spiller av en film. Mild sagt irriterende når man prøver å følge med på skjermen! Og når det det gjelder lukten så er det ikke støv, lukter mer som varm/brent elektronikk.

Jaja, får vel bare sende den tilbake og få en ny spiller og se om den fungerer bedre.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •