Denon DVD spiller eller PS3?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Denon DVD spiller eller PS3?

Hei,

er i ferd med å "oppgradere" stue anlegget til film, inntil hjemmekino i kjelleren står klart. Har per i dag en vanlig bilderørs TV (100 Hz) og bruker Xbox som DVD spiller/spillemaskin via scart og optisk til surround anlegget.

Står foran et kjøp av 42" Panasonic TH42PV600E og vil i den forbindelse også oppgradere avspiller.

Er det noen som har en formening om det er vits i å investere i en Denon DVD spiller til 7500, eller f.eks vente til mars/april når PS3 kommer. Slik jeg har forstått det, så oppskalerer (den dyreste versjonen) av PS3 til 720P/1080i/1080P. PS3 blir vel et par lapper billigere en Denon spilleren.

Noen kan gi sin anbefaling på dette? TVen blir hovesaklig brukt til film, da vi ikke har vanlige TV signaler her vi bor (bord antenne), så jeg har lyst på innspill om PS3 blir et mer fornuftig kjøp enn Denon spilleren, siden de har omtrent de samme skaleringsmuligheter/tilkoblingsmuligheter, mens PS3 blir et par tusen kr billigere + kan spille spill så klart.

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    686
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    tviler meget sterkt på om sony vil legge ned noe særlig arbeid i dvd/blueray delen på ps3, etter det jeg skjønner så blir f.eks xbox 360 grisebanka på bildekvalitet av selv rimlige spillere. så jeg tar sjansen på å garantere at en denon 2930 vil blåse en ps3 av banen på sd-dvd.

Intermediate magnuswb sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har valgt å gå for begge. ;-) PS3 til blu-ray og 2930 til å virkelig blåse liv i dvd-samlinga.

Det sies jo at BR spilleren på ps3 er bedre enn enkelte "standalone" modeller på markedet...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •