Det ser ut til at det er flere av de mer "ukjente" (ikke vondt ment) produsentene av DVD spillere som kan komme med spennende nyheter utover våren dersom man skal tro pressemeldingen fra Sigma:

http://www.sigmadesigns.com/news/pre...ses/040107.htm

Noen har allerede nevnt Bravo i en annen tråd her, men den første modellen de leverte fikk noe blandet mottagelse mener jeg å huske. Tror SGHT oppsummerte testen sin med noe sånt som: "interessant, men ikke godt nok".

Nå er det vel ingen som er overasket over at ny teknologi i nye modeller fra "ukjente" (fortsatt ikke vondt ment) produsenter kan være komplisert og litt uferdig. Dette er vel et kjent fenomen for de fleste som har prøvd/bruker HTPC og som ønsker å ligge helt i forkant. Personlig er jeg fortsatt ambivalent til WM9, men jeg kastet meg på WM9 når det kom. Jeg tok med meg T2 hjem fra ferie i USA og brukte tid på å få satt opp en maskin for å spille av HD versjonen. Mye knot og banning, men bildekvaliteten var bra :wink:

En spiller som ordner dette rett ut av boksen gjør WM9 tilgjengelig for flere, noe som kanskje kan få litt fart på produksjonen av filmer. Se forøvrig også en tråd jeg har startet under HTPC for litt info om utvikling på WM9 filmer (bl.a. link til en ny film).

Kan bli moro å se hva som dukker opp utover våren og sommeren.

Gøran