BESKRIVELSE AV SDI mod. til 3910

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    23
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

BESKRIVELSE AV SDI mod. til 3910

Jeg har nå prøvd å få tak i beskrivelse/bilder for installasjon av SDI til Denon 3910, men ikke klart å finne dette. Bestilte sdi kortet fra Httech og mottok det for ca en uke siden. Har nå trålet flere forum (bla. AVforum.com og Pixel Magic) men ser ut som at de som har bilder av dette ikke deler disse med andre. Noen byr også penger for disse og utveksler pm. Jeg har sendt flere pm til de på forum som tidligere har vært på utkikk etter det samme, men ikke fått noen positiv tilbakemelding. Kan noen hjelpe?

Eller enda bedre: Hvis noen kan installere kortet i min 3910 betaler jeg godt

PLEASE

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei jeg fant dene siden på pixelmagicforum.com

sdi mod for the 3910? [Archive] - Pixel Magic Systems User Forums

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    23
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

SDI mod 3910

Jeg fant denne for noen dager siden selv, men syntes det var litt forvirrende. Hadde vært fint om han i tillegg la ut bilder som han skriver han vil gjøre når han har foretatt mod. selv. (Han skrev dette i jan 2005 så han har vel foretatt mod. nå) Har sent han mail men ikke fått svar.

Mulig dette er god nok beskrivelse for de som er vant til å "rote" rundt inne i komponenter av dette kaliber. Jeg skal uansett ikke gjøre det selv. Er ikke loddekyndig nok.
    Håper HTtech kan komme opp med noe, de har som nevnt sagt de skal forsøke å finne noe beskrivelse på dette.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •