Luxman rør Cd spiller......?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Active armaniak sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    432
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Luxman rør Cd spiller......?

Jeg har mulighet for å kjøpe en Luxman rør cd spiller. Den er antageligvis over 12 år gammel. Det ble satt inn ny laser for 3 år siden. Spilleren er helt strøken bortsett fra at skuffen er litt "vrien" å få ut... Hvor mye er den vært? Vil den gi meg godlyden jeg er ute etter? Eller bør jeg satse på noe nyere?

Expert BGuarden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvor mye koster den opprinnelig da??

Ingen tvil om at det sikkert er en god spiller, men hvordan den står mot masse av dagens konkurranse har jeg ingen formening om....
    Luxman har jo alltid laget gode produkter da, rør er jo ett kvalitetstegn. Og mange opplever at spillere holder seg ofte godt. Men, ville ha hørt på den før jeg kjøpte den..
    For det er jo en god del som har skjedd siden 94 da den ble kjøpt. Men teknologien er vel enda eldre. Ny linse trekker opp og kranglete skuff definitivt ned

Tror hvis jeg vil ha satt en pris, så ville jeg IKKE ha betalt noe mere enn 15-20% (-80) enn det den ordinært kostet.

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    432
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BGuarden
    Hvor mye koster den opprinnelig da??

Ingen tvil om at det sikkert er en god spiller, men hvordan den står mot masse av dagens konkurranse har jeg ingen formening om....
    Luxman har jo alltid laget gode produkter da, rør er jo ett kvalitetstegn. Og mange opplever at spillere holder seg ofte godt. Men, ville ha hørt på den før jeg kjøpte den..
    For det er jo en god del som har skjedd siden 94 da den ble kjøpt. Men teknologien er vel enda eldre. Ny linse trekker opp og kranglete skuff definitivt ned

Tror hvis jeg vil ha satt en pris, så ville jeg IKKE ha betalt noe mere enn 15-20% (-80) enn det den ordinært kostet.
    Selger bor ikke langt fra meg. Han er i tillegg en bekjent så skal nok låne cd spilleren med meg hjem før jeg bestemmer meg.... Blir nok ikke mere enn et par tre lapper...

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av armaniak
    Selger bor ikke langt fra meg. Han er i tillegg en bekjent så skal nok låne cd spilleren med meg hjem før jeg bestemmer meg.... Blir nok ikke mere enn et par tre lapper...
    Ja, kan tenke meg til at den kosta over 20K ny, så da kan det sikkert være verdt det:-)
    Var jo en som skulle selge det han kalte for en Vintage-hifi for en ublu pris. Den var jo nesten 20 år, men så slitt ut og manglet fjernkontroll. Og kun ett avslag på 75%... Rystet..

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    432
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sånt er kjedelig...

Denne har fjernkontroll og alt er tipp tipp.. Bortsett fra den skuffen... Men det skal nok gå ann å fikse....

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du får komme med en sitrap etterhvert;-)

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    432
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BGuarden
    Du får komme med en sitrap etterhvert;-)
    Will do!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •