innstiling dvd-spiller?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

innstiling dvd-spiller?

Jeg har en Philips DVP5960 en billig sak men med Hdmi utgang. så er det slik at jeg kjører hdmi fra dvd rett opp i prosjektor, og det som skjer er at den sender både lyd og bildesignal opp i prosjektoren. så selv om jeg har digital koax til lyd klarer ikke denne dvd en å levere 2 lydsignaler, altså når jeg ser film på dvd får jeg bare pro logic lyd ut, og det er ikke bra.
    er det noen som har noen tips eller må jeg kjøpe komponent kabler til mange tusen da forsterkeren støyer litt.

A

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,049
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Audunval
    Jeg har en Philips DVP5960 en billig sak men med Hdmi utgang. så er det slik at jeg kjører hdmi fra dvd rett opp i prosjektor, og det som skjer er at den sender både lyd og bildesignal opp i prosjektoren. så selv om jeg har digital koax til lyd klarer ikke denne dvd en å levere 2 lydsignaler, altså når jeg ser film på dvd får jeg bare pro logic lyd ut, og det er ikke bra.
    er det noen som har noen tips eller må jeg kjøpe komponent kabler til mange tusen da forsterkeren støyer litt.

A
    Tipper at det finnes en meny i DVD spilleren for å velge lydutgang. Ellers er det jo lite poeng i å ha flere utganger.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •