cd spiller/sa-cd spiller

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Active Nitro sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    494
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

cd spiller/sa-cd spiller

Skal i utgangspunktet kjøpe en cd spiller til stueanlegget men er veldig usikker på hva jeg skal kjøpe, valget står mellom Marantz CD5001 ose, SA 7001, DV6600 eventuelt gå for en squeeezebox (Komplett.no - Squeezebox Network Music player, Internett radio, Multirom, Versjon 3. Cd blir primærbruken men har ikke SA-Cd fra før så det kunne vært moro å teste, trenger også DVD men der er utvalget med HDMI ganske stort for under 2000kr. Hvordan spiller evnt DV6600 på CD og SA-CD sammenlignet med 5001 og 7001. Noen som har hørt disse eller har andre innspill. Tok opp Dennon1910 fra kjelleren for og teste hvordan denne spilte på Cd og den løsningen forkastet jeg umiddelbart, grei til film via dvi/hdmi men ikke til tokanals musikk.

Active Nitro sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    494
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen innspill?
    Får kose meg med en Aas så lenge da, jeg som er medlem i DØV. (Drammens ølets venner)

Intermediate gonigogo sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    2,253
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ingen formening om hvordan Marantz'ene du nevner høres/ser ut, men har selv en Queezebox og kan absolutt anbefale den på det VARMESTE! Den har jo en respektabel dac til prisen, ingen "high-end", men dog i mitt oppsett fungerer den glimrende. Den har jo både analog og digital utgang, så muligheten ved en evt senere oppgradering er jo tilstede ved kjøp av en ekstern dac.
    Har også en Pio 696 som tar seg av dvd(kjører 576i over component), og den har jo også sa-cd avspilling hvis det behovet skulle bli fristende.
    Dette kommer på tilsammen ca 4k.

Active Nitro sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    494
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for tilbakemeldingen, ja en slik løsning er et alternativ, skal jeg lytte mer kritisk kan jeg gå ned i kinoen i kjelleren.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •