Sony RDR-HX820??

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Intermediate buzzlight sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    1,215
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Sony RDR-HX820??

Hallo.Jeg har en Panasonic Dmr Eh50 dvd opptaker, men så kunne jeg tenke meg å bytte den til Sony RDR-HX820 pga hdmi og at den er sonefri. Lurte på om den er et bra kjøp sammenliknet med Panasonicen?Eller ville det vært bedre å fått Panasonic'n sonefri og hvem gjør det for en rimlig penge isåfall?

Intermediate buzzlight sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    1,215
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen som kan hjelpe meg??

Newcomer emphezis sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    139
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er vel en del tråder om RDR-HX820 nå etterhvert på forumet. Søk i disse og kanskje du finner et slags svar på spørsmålet ditt...

Er en god del info å hente ut derfra i hvert fall... Har snust litt på denne spilleren selv, spesielt etter at Coop Obs! kom med tilbudet 2990,- for denne...

Intermediate bamse sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    747
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av emphezis
    Er vel en del tråder om RDR-HX820 nå etterhvert på forumet. Søk i disse og kanskje du finner et slags svar på spørsmålet ditt...

Er en god del info å hente ut derfra i hvert fall... Har snust litt på denne spilleren selv, spesielt etter at Coop Obs! kom med tilbudet 2990,- for denne...
    Ser at den aktuelle spiller har blitt justert ned fra 4600 til 3990 hos Klubben over helga. 2990 hos Obs? Løp & kjøp m.a.o.

Active
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    324
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bamse
    Ser at den aktuelle spiller har blitt justert ned fra 4600 til 3990 hos Klubben over helga. 2990 hos Obs? Løp & kjøp m.a.o.
    Forhørte meg om denne i tre Coop Obs butikker i Oslo området i går men alle var utsolgt. Noen som vet om den fortsatt finnes andre steder?

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    139
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Palace
    Forhørte meg om denne i tre Coop Obs butikker i Oslo området i går men alle var utsolgt. Noen som vet om den fortsatt finnes andre steder?
    Tvilsomt... dette var jo en vanvittig pris. Halv pris i forhold til mange andre plasser - og det nesten rett etter at den var lansert...

Var innom Obs! her i Trondheim samme dag som tilbudet ble lansert. Da var pallen med spillere cirka halvert. Så de gikk nok fort ut...

Kjøp av persienner(!) til over 9000,- denne mnd. + en litt mer fornuftig (virkelighetsnær når det gjelder økonomi? :-P) samboer satte imidlertid en effektiv stopper for et kjøp... :roll:

Intermediate Hoffa sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    736
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var for sein til tilbudet hos Coop..kjøpte den hos Thorn for et par dager siden,men måtte ut med 3669,-. Men jeg er fornøyd likevel.

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    139
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hoffa
    Var for sein til tilbudet hos Coop..kjøpte den hos Thorn for et par dager siden,men måtte ut med 3669,-. Men jeg er fornøyd likevel.
    Flott

Hørt rykter om at vifta er irriterende? Og den må visstnok gå om man har en timer på, eller om klokka står på auto-oppdater...? Merket noe til dette?

Også hørt at den skal være litt treg mht. timeshift-funksjonen? Tar liksom et halvt minutt fra man setter den på til man kan begynne å se på igjen? Eller noe sånt...

Ellers har den vel bare fått skryt. God på vanlig DVD-film visning da? Upscale til 720p funker bra? Vurderer å bruke den som primary DVD-spiller også til HD-DVD/BR dukker opp...

Intermediate Hoffa sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    736
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tja..den støyer litt, men mindre enn en pioneer jeg hadde på lån for en stund siden. Timeshift funksjonen er treg..tar 15-30 sekunder å sette igang igjen programmet. Om dette er uvanlig eller ikke vet jeg ikke, har ikke prøvd dette på noen andre spillere. Har ikke prøvd timerfunksjonen, har brukt synchro-record ved opptak via canal digital tuner,-spilleren står da avslått (standby) med synchrorec. på.
    Bildekvaliteten kan jeg ikke si så mye om da den foreløpig er koblet opp mot en 32" crt-tv,så her går det på scart RGB. opplever den som mer detaljert enn pioneer`en, men har samtidig sett graderinger i bildet tydeligere enn før (dvd kompresjons artefakter?). Finns en del bildejusterings muligheter som jeg ikke har prøvd ennå.

mvh

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •