Krell DVD-Standard. Utdatert? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 26 av 26
    Intermediate wotg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av robertaas
    Om du skal unngå barnesykdommer bør du også unngå spilleren fra Krell da dette er en såpass tidlig DVD-spiller at den faktisk har endel barnesykdommer.
    Hvilke barnesykdommer er det Robert, jeg har testa showcase og dvdstandard og bortsett fra lang loadtid og kjiipe menyer så var det ikke noen problemer med noen av spillerene.
    Har du testet dvdstandard eller er det noe du bare har hørt?

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av robertaas
    Om du skal unngå barnesykdommer bør du også unngå spilleren fra Krell da dette er en såpass tidlig DVD-spiller at den faktisk har endel barnesykdommer.
    Det er derfor det er så fint å kunne spörre seg litt rundt på dette forumet för man gjör noe dumt. Dette visste jeg ikke.
    Heldigvis er dette bare planlegging forelöpig, men...
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av wotg
    Jepp ingen tvil om at det er goodstuff, men det koster.
    Jeg hadde nok aldri kjøpt krell hadde det ikke vært for at jeg fikk min prosessor til en meget god pris.
    På dvdspiller siden der det skjer mye nå mtp. HDMI 1.3, BD og hd-dvd osv. fant jeg ut at det var best å vente med en oppgradering.
    DVD standard er ikke utdatert, ikke lydmessig ihvertfall, men en dvdspiller til 10K idag er nok bedre billedmessig.
    Håkon har tre kanals krell effektforsterker som jeg mistenker han fikk en god pris på.
    Jeg personlig kjøpte meg en Parasound halo A52 effektforsterker og er godt fornøyd med comboen krell, parasound og JMlab.
    Når jeg blir skikkelig rik skal jeg dog oppgradere til en ML No433 til frontrekka.
    Jeg har drömt om Krell siden jeg for mange år siden så noen råe svarte monosluttrinn med enorme grimme kjöleribber og leste at dette var det beste av det beste.

Jeg kan ikke betale så mye for en DVD-spiller som ikke har et overlegent bilde.
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Intermediate robertaas sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    3,118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Man bør også se på hvor et firma har sin styrke. Styrken til krell er forsterkere og CD-spillere. Video er ikke deres styrke.

Og mye har skjedd på DVD-fronten på 5 år. Jeg ville ikke blitt overrasket om at Krellen hadde fått bank av en spiller fra Lidl til 649,-.

Intermediate robertaas sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    3,118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av wotg
    Hvilke barnesykdommer er det Robert, jeg har testa showcase og dvdstandard og bortsett fra lang loadtid og kjiipe menyer så var det ikke noen problemer med noen av spillerene.
    Har du testet dvdstandard eller er det noe du bare har hørt?
    Har nok bare lest om dette. Det er fargeoppsamplingsfeil som spillerne hadde dengang og at den ikke viser hele bildet.

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dessuten er det ikke sikkert at man får de samme feilene på HDMI. Testen DVD Benckmark) dekket ikke den utgangen.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •