Hitatchi DVD HDD og Sony RDR-HX1010

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hitatchi DVD HDD og Sony RDR-HX1010

Noen som har erfaringer med Hitatchi DVD HDD opptakere (S253E eller S163E):?: ? Vil dette være gode CD-spillere (musikk) dersom de kobles mot receiveren via HDMI, eller burde jeg kjøpe inn en egen CD-spiller i tillegg til en DVD HDD spiller?

Sony RDR-HX1010 får kritikk for viftestøy - noen som har erfaringer med denne? Er det et problem? Leste også en plass at det tok flere minutter å starte opp HX1010 enheten fra Standby (se: Sony DVD HDD Recorder (RDr-HX1010)) - er dette generelt for alle DVD HDD enheter, eller er det forskjell i oppstartstid på dem?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Noen?

Noen med erfaring med disse DVD opptakerene?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Endte med at jeg kjøpte Sony'en. Eneste problemet er at den er lite fleksibel mhp signaler inn/ut. Dersom RGB-signaler skal sendes til TV/out, vil den ikke godta samtidig at HDMI-utgangen er på. Dessuten, for å koble dekoder til inngang 3, må en velge mellom dekoder eller RGB-signal, altså ikke "dekoder m. RGB-signal". Synes at det er merkelig!

Dessuten - å ta opp kodete programmer fra dekoderen finner jeg ikke ut av - noen som vet hvordan en skal få gjort det?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •