problemer med LG RH188

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

problemer med LG RH188

Heisann. Helt ny på forumet deres. Har funnet masse spennende å lese. Ser at det sitter mange folk her med kunnskaper langt utover det jeg kan drømme om.

Har såvidt begynnt å samle på kule gadgets, men er ikke blandt toppgutta enda. Har anskaffet meg en Lg Hr188 opptaker. Vet dette ikke er noe i toppen, men kanskje dere har mulighet til å rettlede meg litt for det. Fikk med fransk manual av alle ting, så det jeg har lært er med å teste selv

Så er problemet mitt. Jeg har endelig klart å ta opp noen snutter og lagt inn noen filmer i fra et dataprosjekt. Jeg får ikke til å brenne dette ut på dvd'er. Det skal da være nok plass. Jeg setter kvaliten til å kunne ta opp i 125 min, samtidig som filmene er under dette. Det begynner å ta opp i realtime
    (dubbing), men den fulfører aldri overføringen til dvd platen. some forøvring er en DVD-r plate, har også prøvd dvd+r.
    håper på hjelp fra dere allvitende :-D

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg opplever det samme problemet. Jeg har funnet ut følgende: Hvis lengden på opptaket som kopieres overstiger 64 minutter oppstår det heng i brenneprosessen når den har nådd 100% på meldingen "recording file information". Jeg må slå av opptakeren for å komme ut av "henget". Dette skjer selv om jeg ved starten av kopieringen angir kvalitet SP som skal gi dobbel innspillingstid. Kan ha sammenheng med at 64 minutter er maksimaltiden for dvd+r i XP som er den beste kvaliteten. Må være en systemfeil.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •