Skal jeg kjøpe?? Eller......

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    83
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Red face Skal jeg kjøpe?? Eller......

Kjøpte nettop Denon AVR-2807 Receiver, og har ifra før Pioneer DV-575,DVD-spiller. Kjører digitalt ifra DVD-spillern og inn på Receivern.
    Er det noen lydmessig gevinst i å kjøpe en CAMBRIDGE Azur 640C v.2 CD-spiller?, og skal jeg kjøre Analog eller Digital overføring???

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva har du av høyttalere?

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,668
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du vil få en antageligvis en oppgradering av få en dedikert CD-spiller. Er du i utgangspungtet under middels intressert i hi-fi, så vil du kansje ikke synes det er vært pengene!

Tror Cambridge cd spilleren er så bra at der tror jeg ville ha gått for analog overføring, men det bør du eventuelt teste ut selv....

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    83
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av cybervision_
    Hva har du av høyttalere?
    Jeg har faktisk ganske så mange par høyttalere, bla Dali 850, Patos B500 og B400, Infinity Reference five samt Proson Concuest 8255. Har lyst til å prøve Klipsch ganske snart, får se på ny-året!

Er meget interesert i musikk, og lytter på alt i fra A-Å!!!!

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Arrester meg hvis jeg tar feil, men hvis du kjører digitalt inn i receiveren og vil gjøre det å en eventuell CD-spiller og så skal det vel være minimal forskjell?

Intermediate pettermv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    572
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Henger meg på den, hvis du kjører digitalt fra CD-spilleren vil det være en så minimal forskjell at jeg tror ikke du synes det vil være verdt det. Kjører du analogt derimot, så kan det hende det blir større lydmessige forskjeller. Andre ting jeg setter pris på med dedikerte CD-spillere er hvor kjapt de leser plater, hastighet på skuff, spoling og responser generelt. Dette varierer jo ganske mye fra spiller til spiller, men kan bekrefte at Cambridgen er rask her. Anbefaler uansett at du låner/deponerer på spilleren, og tester både med digitalt og analogt, så kan du gjøre opp din egen mening.

Sitat Opprinnelig postet av cybervision_
    Arrester meg hvis jeg tar feil, men hvis du kjører digitalt inn i receiveren og vil gjøre det å en eventuell CD-spiller og så skal det vel være minimal forskjell?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •