Philips dvp 9000s

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer Snipp sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    248
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Philips dvp 9000s

Hei jeg har en philips dvd spiller av typen dvp 9000s. Jeg kjøpte denne brukt for et års tid siden for en billig penge, men har ikke brukt den så mye pga flytting. Helt til nå...... Jeg koblet den opp mot min nye tv for ikke lenge siden og blir like irritert nå som jeg ble de gangene jeg har prøvd den før. Den er treg og ustabil. Hvis jeg putter inn en dvd plate så bruker den sikkert 20 sekunder eller mer før dvd'en er klar.Spilleren er også veldig ustabil. Noen ganger vil ikke en dvd plate leses i det hele tatt. Den bare står og "leser" og låser seg helt. Noen ganger må jeg dra ut stikk-kontaten for å få bukt med problemet.
    Jeg mener jeg har lest at det har vært mange problemer med denne modellen? Er det noe jeg kan gjøre? Noe med softwaren? Jeg har mest lyst til å kaste hele driten ut av vinduet!! Litt synd egentlig for selve spilleren er veldig god

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Philips kjører ikke service på disse annet enn software så visst den trenger mer hjelp enn software blir den byttet i ny via Philips sitt sjekke X2X system. De fleste forhandlerene som vet hva man skal gjøre med disse vil forklare deg at de sender en søknad om kreditt fra philips og når de får svar på den får du ny spiller. Den er uansett ikke over 5år så reklamasjon har du.

Spilleren er dessverre en meget bra spiller bilde og lydmessig men som så veldig mye annet fra philips så suger kvaliteten.

Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    248
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for kjapt svar.
    Jeg må vell levere den inn da Jeg skulle gitt mye for en dvd spiller som funker. Alle dvd spiller'ne jeg har hatt har det vært noe med, enten noe mekanisk eller noe med softwaren.

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Prøv en pioneer av den dyrere serien. Denne f.eks http://www.pioneer.no/no/product_det...onomy_id=42-84

Ikke la deg skremme av veiledende pris på pioneer da den er helt hinsides. Du bør få den et sted mellom 7-8k ny og da har du kanskje en av markedets beste spillere. Pioneer vet hva de driver med når det gjelder bildebehandling og CD/DVD drev. De fleste butikker kan skaffe denne.

Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    248
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fin den dær ja, men den blir nok litt overkill på min Viewpia 32 tommer. Men prisen reflekterer vell kvaliteten og det er vell kanskje i den prisklassen man først får noe som virkelig funker i mere en et halvår

Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    248
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kanskje jeg bare skal kvitte meg med philips driten å satse på en dvd opptaker? Dvd optaker'ne i disse dager er vell fullgode dvd spillere. Må seff ha med hdmi eller dvi. Eller hvor mye må jeg ut med for å få en ren dvd spiller som matcher tv'en min (viewpia LC32IE21) prestasjonsmessig?

Intermediate robertaas sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    3,118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Om du søker litt på forumet finner du at dette er en spiller som flere har prøvd seg på og etter atskillige problemer har gitt opp og levert tilbake. Philips har også gitt opp å reparere disse og har trukket modellen tilbake.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •