En god HDD opptaker? Packard Bell - 250GB

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

En god HDD opptaker? Packard Bell - 250GB

Hei,

Driver å ser etter en rimelig DVD-opptaker, og kom over en packard bell opptaker hos mpx.no, er dette en god dvd opptaker og DVD-spiller til en rimelig penge?

Jeg ser de også har den på elkjøp.no, men til en litt dyrere pris.

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,049
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av adoggy
    Hei,

Driver å ser etter en rimelig DVD-opptaker, og kom over en packard bell opptaker hos mpx.no, er dette en god dvd opptaker og DVD-spiller til en rimelig penge?

Jeg ser de også har den på elkjøp.no, men til en litt dyrere pris.
    Kjenner ikke denne men vill heller ha gått for et mer anerkjent merke som feks Sony. Har selv en HX910 (250GB) som jeg ga 4k for. Veldig støysvak og med grei betjening, og veldig bra tuner og bildekvalitet. I tillegg har den DV inngang for backup av DV taper feks.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Kjøpt Packard Bell 250 GB

Hei,
    Jeg har kjøpt Packard Bell sin 250 gb. DVD/HD opptaker fra MPX. Spilleren ser grei ut. Som det kommer frem på Packard Bell sine hjemmesider så har den ikke HDMI inngang e.l. Men greit nok, dette visste jeg når jeg kjøpte den, så kan ikke klage noe på det.

Oppstarten av spilleren tar noe tid, 15 sek. eller no. (Jeg vet ikke hva som er vanlig oppstarts tid på spillere men.) Den bråker ikke noe særlig, men man hører den starte. Derimot, det som trekker denne spilleren ned er programvaren. At den har et relativt kjedelig menysystem uten farger er en ting, autosøk av kanaler fungerer fint, (skulle bare mangle) men når det gjelder å programere opptak så er den helt på jordet. Jeg satte at den skulle ta opp noe på TV2, da hadde tatt opp på National istedenfor. Noe senere på kvelden skulle den ta opp en film fra NRK1, da tok den ikke opp noe i det hele tatt. Du kan si at jeg var litt overrasket når jeg skulle se på "mine opptak" dagen etter.

Jeg skal sjekke om jeg har den siste programvaren, og evnt. oppgradere, om dette ikke hjelper bruker jeg angrefristen å sender spilleren tilbake.

Som dere sikkert skjønner så vil jeg ikke anbefale å kjøpe denne spilleren på nåværende tidspunkt. Dessverre gjaldt ordtaket(?) "Det er dyrt å kjøpe billig" i denne situasjonen. Kan legge inn en ekstra kommentar om oppgraderingen gjorde underverker.

-Jon Ivar

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •