Harddisk opptaker kjøpe nå eller vente på neste generasjon?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Active
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Harddisk opptaker kjøpe nå eller vente på neste generasjon?

Skal få meg digital tv via parabol nå, og vil i den annledning skaffe meg en harddisk opptaker til å kunne ta opp gode filmer og serier. det jeg i utgangspunktet er ute etter nå er en spiller som er allround god på bilde og lyd, samt STOR harddisk plass, da helst 250gb og bør ha hdmi utgang.

Har en skikkelig dvd spiller for filmer, så har lyst på denne opptakeren for å ta opp filmer fra tv, så er det noen som har noen tips om hvilke som er opptaker som er bra på markede nå, eller vente på noen "neste generasjons" modeller som er like rundt hjørnet?

Ser f.eks. Packard bell sin 250gb versjon ligger til rundt 3500 kr, er dette en bra spiller eller?

Takker for alle svar.

Slabbedasken

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ved parabol mister man mye av funksjonaliteten i HDD opptaker som egen TV tuner for å ta opp en annan kanal en den du ser, opptakeren styrer selv kanalvalget etc. Kanskje lurt å vurdere en parabol tuner med HDD i stedet ?

Active
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tenkte på en enkel opptaker som kan ta opp enkelte filmer og slikt, er det så stor forskjell på harddiskoptpaker og tuner med opptaker uten at noen av fordelene til en harddiskopptaker forsvinner?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •