DVD-spiller for ripete plater, m/xvidstøtte

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

DVD-spiller for ripete plater, m/xvidstøtte

Hei.

Jeg trenger en ny DVD-spiller i prisklassen 0-3000kr som bør oppfylle følgende krav:

1. Bra bildekvalitet m/progressiv scan gjennom Komponent ut. Skal brukes med litt gammel projektor, Panasonic PT-AE300 (har oppløsning på 960 x 540)

2. God støtte for brente DVD±R/RW plater

3. Full xvid-støtte (ikke bare DivX...)

4. God egnet til avspilling av ripete plater (gjerne med teknologi som korrigerer eventuelle riper og fettflekker på DVD-platene, sånn som enkelte av spillerne til Pioneer)

HDMI er unødvendig da jeg ikke har planer om å oppgradere projektoren min. Har prøvd en hel haug av billigspillere, de er bra på ripete plater og sluker alt av brente plater med .xvid formatet o.l. Noen har tom. USB-støtte! Men bildekvaliteten er derimot skikkelig dårlig når bildet vises på projektor, spessielt DVD-filmer...

Intermediate spoonfeedme sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    1,254
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Pioneer DV-696AV-K

http://www.pioneer.no/no/product_det...7&taxonomy_id=

Ta en titt på denne. Jeg har eldre modell DV-575A og den spiller alt av divx/xvid og tar alle typer opptaksplater av DVD/CD.
    Har lest en god anmeldelse av DV-696AV-K i Lyd og Bilde. Grunnen til at jeg ber deg titte på den er at jeg er meget fornøyd med min 575 og kan ikke tenke meg annet enn at denne er enda bedre. Og så har den HDMi også da

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •