Nyeste firmware til denon 2910*Haster*

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Active
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    473
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Nyeste firmware til denon 2910*Haster*

Har en denon 2910, som jeg lurer på om jeg skulle levert inn på klubben for oppgradering.

Men var i kontakt med klubben i bergen i dag, og da var det selvsagt ingen som kunne svare meg på hva som var den nyeste. Så jeg måtte bare ta den med ned, så skulle de forsøke å legge inn, og se om det var den nyeste.

Jeg har pr i dag ESS 6720-8 er det noen som er nyere enn denne? og hva endrer denne i såfall?

Haster litt med svar, da en kompis tar den med seg til Bergen i morgen om det har noe for seg.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    201
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    denne siden finner du 6720-D fra 20.12.2005. Jeg kjører denne selv. Den du har er to versjoner gammel.

Jeg oppdaterte for øvrig selv ved hjelp av bruksanvisningen på siden jeg linket til.

Active
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    473
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Oki , da fikk jeg en bekreftelse på det. Tar ikke helt sjangsen å gjøre det selv. kjedelig dersom den står i sju stener
    er jo dyre saker

Intermediate spoonfeedme sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    1,254
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Oppdaterte selv min 3910 selv. Det skal gå greit det dersom du verifiserer at kilden er korrekt og følger bruksanvisningen NØYAKTIG. Har litt inntrykk av at ikke alle avdelinger av HFK er helt oppdatert på slike ting. Men får du angstanfall av slikt så...
    Når jeg oppdaterte min AVC-A1XV gikk sikringen 2 ganger på kursen før jeg fikk flashet ny firmware. Ble litt svett da.

Newcomer Cyrus the virus sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    250
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Angry FirmWare

Hei. Leste akkurat denne tråden angående å bytte FW på Denon2910. Jeg er ikke helt oppdatert her, så hva oppnår man med denne oppgraderingen?.

Mvh
    Cyrusops:

Active
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    473
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da hadde kompisen min vert innom. FY HIFI KLUBBEN BERGEN er alt jeg har å si.

Elendig folk, nei de hadde ikke oppdateringene inne, måtte bestille dem fra danmark, så kunne ta litt tid. Dette er jo slikt som burde vert sendt ut til de ulike butikkene etter hvert som det kom ut ny firmware. Så dvd spilleren min fikk seg en tur til bergen og tilbake uten noe resultat. Så tror dette må gjøres selv skal det bli oppgradering, maken til inkompetente nisser!

Newcomer 40Orion sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg hadde en av de eldste versjonene, og hadde store problemer med å justere lys/kontrast på DVI. Component og allt annet gikk fint. Etter 6720-D fallt alt på plass. Dette står også i oppdateringsloggen til firmw. Har ellers ikke merket noe annet. Vel ,den skal jo være sonefri nå, da.

mvh
    40Orion

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •