DVD-spiller med god lyd - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 23 av 23
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av larshkj
    Hva med denne:
    Link til test av Sony DVP-NS92V i Lyd og Bilde
    http://tinyurl.com/lx64c

Mvh
    Lars Henrik Kjølberg
    Ikke godt å si hvordan den er i forhold til trådstarters behov, da det ikke sies noe i testen om hvordan den låter ut analogt. Men det er en "billig-spiller" som har en normalpris på ca. kr.2.000,-.
    Vil anta at analog ut er en god del bedre på Panasonic s97 som opprinnelig kostet ca. kr.4.000,- og som i en nettbutikk nå koster kr.2.695,-. Vil anta den er det beste kjøpet for tiden analogt ut - og at Marantz 6600 er like bra lydmessig analogt eller kanskje noe bedre på dette, men den får du ikke under kr.3.700,- så vidt jeg husker fra siste prissjekk.

Active NAD-master sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    407
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sony

Leste testen, så jo bra ut! Men fikk litt minus på dypbass, og da er spørsmålet: Hva regner man som dypbass? Siden høytalerne mine spiller ned til litt under 40hz, og spiller de dypbass da? Da er det ikke noe problem, men må jo spare først.. fattern har en dårligere modell enn denne så kan teste den med analog etterpå. takk for tips!

Active NAD-master sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    407
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Question reciver

Okei alle sammen; jeg har fått fatterns gamle reciver, MEN: den har nesten ikke noe effekt så kan ikke drive høytalerne mine OG den har ikke utgang fra forforsterkeren.. da er spørsmålet om det går ann og ta opp lokket og føre ledningen mellom for- og effektforsterkeren ut av reciveren og inn "Main in" ingangen på NAD'n min? Noen erfaringer med dette?

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •