Ny dvd spiller. Hjelp?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Intermediate b-ill sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    972
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ny dvd spiller. Hjelp?

Hei

Lurte litt på å kjøpe meg en ny dvd spiller, har i dag en argon(tror jeg det heter) fra Hifi klubben, men har lyst på en spiller med hdmi utgang. Har en Lg 37lb1, så om spilleren hadde vært i sort piano lakk, hadde det vært utmerket, om det finnes da`? Hvertfall sort.

Har lurt litt på å ha med hardisk også. Og har da et par spørsmål. Har i dag kabel tv fra canal digital, har tuner men har jo også det analoge signalet fortsatt. Er det RF innganger på dvd opptakere`? For da kan vel dvd opptakeren hoppe fra kanal til kanal, ettersom hva jeg ønsker å spille inn? Den kan vel ikke det vist den står koblet opp mot min kabel tv tuner med scart? For da er vel jeg nødt å velge kanal på tuneren for å spille inn fra rett kanal?

Flott om dere kan komme med forslag på dvd spiller, men også dvd spiller med opptaks muligheter!

Eller burde jeg rett og slett vente til det kommer HD spillere??

Prisklasse: Max 5k. Brukt er også bra.

Intermediate b-ill sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    972
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Skal prøve å utdype meg litt mere.

Jeg er på utkikk etter en spiller som kan erstatte dvd spilleren min og tilføye opptaks muligheter fra kabel tv. Jeg er ikke interessert i å spille musikk/divx etc på den. Men jeg vil ha bra bilde og flest mulig muligheter som man kan få med opptak. Det må være harddisk på den.

Jeg har en LG 37LB1 LCD tv med component og hdmi inngang.
    Hva burde jeg koble dvd spilleren til?
    Jeg ser at noen spillere oppskalerer bildet, behøver jeg det eller gjør tvn min dette?

Til alt annet divx, musikk etc har jeg en xbox til å spille av. Etterhvert regner jeg med å kjøpe meg en Mac Mini som skal overta den jobben.

Flott om dere kan komme med tips.

Disse har jeg sett litt på:

SAMSUNG DVD-HR725
    Pioneer DVR-440 HK
    PANASONIC DMR-EH65

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •