Hva er best av oppo DV971H og Denon 1920? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 22 av 22
    Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,049
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av stigarve
    Jeg har Denon 1920, og er stort sett fornøyd.. Det eneste jeg kan utsette på den, er når HDMI kabelen blir brukt, så blir det sync problemer med bilde/lyd.

Lyden kommer litt før.. Er irriterende å se på, når man er klar over det. Men her er det snakk om milisekund! Gleder meg bare til å få tilbake Denon 3806 forsterkeren som er på rep. Mener jeg kan justere dette via den.
    Lipsync problemet er irriterende, men hos meg oppstår det kun hvis jeg spoler eller hopper fram og tilbake i filmen. Etter en full restart av filmen er lyden der den skal igjen. Har sett flere filmer helt gjennom uten å obeservere dette, vel og merke hvis jeg er displinert og ikke spoler tilbake.
    I og med at dette problemet kommer og går tror jeg neppe at det kan kompenseres med et fast delay i receiver.

Newcomer kovacs sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    75
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av SPI
    Noen som har kjøpt denne og kan si litt opp spilleren?`Prøvd å søke litt på nett men finner kun dokumenter på tysk :-D
    'Går det eventuelt ann å gjøre den sonefri?
    (Spørsmålet gjaldt THOMSON DTH255E)

Gammel tråd men jeg kan svare på denne.

Jeg har hatt denne i ca to uker nå og er strålende fornøyd. Den gamle DVD-spilleren begynte å hakke og jeg ville ha en HDMI-spiller til ny flatskjerm, men vil vente med større utlegg til HD-DVD kommer ned til mitt budsjettnivå, så dette er en "ventespiller" for mitt vedkommende.

Den kostet 750,- på Lefdal (men jeg fikk ca 50% rabatt siden jeg kjøpte den med TV-en) så jeg kan absolutt ikke klage på prisen. Ser at Elkjøp har den til 699,- (nettpris).

Det er en DVD-spiller som nok ikke akkurat imponerer med heftig design, men den gjør absolutt jobben mot min Philips 32PF7531. Den støtter oppløsninger opp til 1080i og kan svært enkelt gjøres sonefri med enkle tastegrep på fjernkontrollen.

Når det er sagt er fjernkontrollen den *verste* jeg noensinne har eid - den fungerer bare hvis du åpner batterirommet og roterer litt på batteriene (ja, de er nye). Små knapper og ubrukelig for små barn (som gjerne er de som trenger å bruke denne på lørdagsmorgener... ). Men en Logitech Harmony 525 har ingen problemer med å styre den.

For prisen er den absolutt et godt kjøp.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •