Samsung DVD-HD860 - glimrende bilde! :D

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Samsung DVD-HD860 - glimrende bilde! :D

Har nettopp kjøpt denne DVD-spilleren, og må si meg meget fornøyd. Kjører komponent til min Samsung LE-32M61B, og bildet blir jo akkurat like bra som på 950'en! Dessuten er 860'en mye billigere også, fikk den på tilbud til 990kr. Og utseendet synes jeg også er bedre! Passer mye bedre til Samsung sine LCD-TV'er HDMI-utgangen har jeg ikke prøvd enda, og det gidder jeg vel heller ikke.....får klart best bilde via komponent på slike billige spillere, dette husker jeg fra 950'en. Noen andre som har 860 og vil dele sine erfaringer?

Intermediate gonigogo sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    2,253
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg trodde faktisk etter å ha lest endel erfaringer her på forumet at det var omvendt? Alså at hdmi var det beste på slike billig-spillere...

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gonigogo
    Jeg trodde faktisk etter å ha lest endel erfaringer her på forumet at det var omvendt? Alså at hdmi var det beste på slike billig-spillere...

Erfaringsmessig så gir komponent best bilde på billigere spillere. Dette fordi bildebehandlingen på TV'en er langt bedre enn i spilleren. (Ihvertfall i mitt tilfelle som har Samsung LE-32M61)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •