Hvor god er denne spilleren.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hvor god er denne spilleren.

Hei

Jeg mener Denon DVD-A11.Skal bruke den til lg 110 prosjektor.Har ikke hdmi ,men dvi.Hvor mye er den vært nå.Er den dårlig bildemessig i forhold til andre dvd spillere til 6000kr.Hvor høyt må man for og utligne den på bilde.Tenker ikke på lyd for det veit jeg at denon spilleren er god.

MVH
    Knut

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Anyone???

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei. Jeg har hatt nesten alle Denon dvd-spillere som har kommet ut siden 1997. Lydmessig er A-11 bra, både på analogutgangene og via digitalutgangene. Bildemessig er de 2910 og 3910 bedre, men begge er (ikke overraskende) dårligere på lyd. Det som gjorde at A-11 fikk kort levetid hos meg, var det utrolig treige drivverket; lang ventetid på oppstart, lang ventetid i menyene og fare for å trykke kommandoer to ganger fordi sporvalget tok alt for langt tid. I tillegg kranglet den på enkelte plater, dvs. den tok ikke alle sone 1 filmer, selv som sonefri, og enkelte sone 2 filmer nektet den simpelthen å spille. Så den fikk føyken. Både 3910, 2910 og DVD-A1XV(A) er raskere, men fremdeles trege målt mot en del andre spillere. Denons raskeste spiller i dag er 1920, men den er lydmessig en lettvekter mot DVD-A11. Jeg vet ikke om dette var til hjelp, men jeg kommer med en lengre artikkel om alle Denon DVD-spillere som har kommet ut i Norge om ikke så lenge (her på AVforum). Ny pris på A-11 var ca. 16 000, bruktprisen bør ikke være noe særlig over 7000-8000. Kjøp heller en 3910 dersom du ønsker bedre bilde, og likevel har en god hjemmekinoforsterker til digital lydoverføring.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •