LG RH188h og RH199h - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 24 av 24
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    44
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Chivas
    Jeg har en RH-188 som jeg kun har hatt i noen måneder. I det siste har den sluttet å spille av brente dvd plater (som er brent på pc). Den varsler om at den ikke finner noen disk, eller så restarter den seg...mens andre ganger står den bare å surrer...? Noen som kjenner til dette problemet? Er det bare å få levert den inn, eller hjelper kanskje en fw-oppdatering?

Bruker forøvrig Verbatim DVD+r plater (som alltid har funket)
    Noen som vet hvor man finner ev. firmware oppdateringer til LG RH199h? LG's hjemmeside er overhode ikke oppdatert så det var et bomskudd. Fant ikke produktet der engang!

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Thumbs up

Kjøpte LG RH199H på Elkjøp for 4695kr og det var med 300kr avslag. Det var et impulskjøp fordi min JVC DR-MH30S sluttet å fungere (viste seg at det var feil med Power'et). Merklig at de f.eks. på hardware.no viser at Elkjøp solgte den for 3495kr i april 2007!?

Uansett er jeg ikke fornøyd med spilleren, så jeg kommer til å returnere den. Det jeg ikke liker er:

1. På mange opptak fra TV til HDD er det dårlig bilde og lyd i 20-60sek!? Det hakker og lyden blir borte. Virker ikke som om andre har dette problemet.

2. Spilleren tar ikke opp hvis den står på. Utrolig irriterende hvis jeg ser på noe eller har glemt å slå den av. Hvorfor i all verden klarer den ikke det?

3. Kan ikke legge inn navn på tittel når man programmerer opptaket. De blir hetende Title 1, Title 2 osv. Meningsløst! Hvis jeg hadde dratt på ferie i to uker eller tar opp mange filmer og serier, måtte jeg lett etter riktig opptak.

4. Kan ikke hoppe frem f.eks. 5min eller 15min på HDD. Jeg har ikke funnet det i alle fall. Hadde vært kjekt hvis jeg f.eks. måtte slå den av fordi den skulle ta opp noe :-P (Se punkt 2.)

Vel den har et par positive sider i forhold til JVC DR-MH30S, men jeg er glad den er reparert igjen! Aldri mer LG RH199H for min del.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    96
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har også en RH 188, denne klarte ikke lese hverken brente eller original dvd selv ikke helt nye. Sendte den på rep, der de skiftet hele dvd spilleren på garanti.

Angående at den ikke vil ta opp når den står på har jeg opplevd selv en gang, årsaken var at sist den var brukt var det spilt av en dvd, jeg måtte trykke på hdd knappen for å få den til å ta opp.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har problemer med en lg rh188r. Når jeg starter den så kommer skuffa ut og jeg trykker på close og skuffa kommer ut igjen. Det skjer x antall ganger helt til den blir inne. Først da kan jeg begynne å se filmen. Opptakeren er kjøpt hos netthandelen og har tatt opp problemet med de. Fikk nummer til support og fikk ny firmware. Men så stopper det for meg. Følger instruksen på hvordan jeg skal gjøre det, men ingenting skjer. Det står følgende:
    [CD Write method]
    1. Write disc Volume Label : drive_up
    2. Rename the attached file name as below.
    -.DvdS631__download.rs6 -> DvdS631.rs6
    -.YASMS631__download.BIN-> YASMS631.BIN
    3. Two program files (DvdS631.rs6 and YASMS631.BIN) write it does in Root directory of blank CD.

[ Update method ]
    1. First of all, Turn on the Set and then insert the disk in the set.
    2. Follow a screen's instructions.

Gjør alt dette, men det kommer ikke opp noen instruksjoner på skjermen.
    Noen som vet hvorfor eller kan komme med tips?

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •