HK DVD22 starter ikke opp.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

HK DVD22 starter ikke opp.

Hei.
    Jeg har en Harmon Kardon DVD22 som jeg ikke har brukt på en stund, men nå trenger jeg den igjen, men nå startet den ikke opp når jeg satte på strømmen.
    Det lyser gult i power lyset(stanby) og det lyser grønt når jeg slår den på, eller trykker på noen av knappene. Displayet er dødt og det kommer ikke engang noen sus eller støy fra spilleren når jeg slår den på.
    Når jeg først har fått grønt lys, så får jeg ikke slått den av igjen, hverken på fjernkontrollen eller på knappen. Men etter en stund går den automatisk tilbake til Stanby (gult lys) ??
    For lenge siden gjorde jeg den sonefri, kan det ha skjedd noe siden nå har stått uten strøm over en lang periode.? Noen som vet hva dette kan komme av.?
    Spilleren kan vel ikke bare dø.?

Håper noen har noen gode råd.

MVH
    Leif_Ivar

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror den bare kan dø, ja....

H/K sliter med kvaliteten på produktene sine. Alt jeg har eid av H/K har vært to ganger inne til reperasjon hos Dalens.

H/K DVD 5 sluttet å spille musikk cd'er
    H/K DVD 20 trengte ny laser og nytt drivverk.
    H/K AVR 7000...først slo den seg bare av etter en stund, senere var der ingen lyd i noen kanaler.

Hvis du har garanti igjen så bør du bare levere den inn, hvis ikke...så er det en gylden anledning til å skaffe seg en ny ;-)

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Nakamichi
    Tror den bare kan dø, ja....

H/K sliter med kvaliteten på produktene sine. Alt jeg har eid av H/K har vært to ganger inne til reperasjon hos Dalens.

H/K DVD 5 sluttet å spille musikk cd'er
    H/K DVD 20 trengte ny laser og nytt drivverk.
    H/K AVR 7000...først slo den seg bare av etter en stund, senere var der ingen lyd i noen kanaler.

Hvis du har garanti igjen så bør du bare levere den inn, hvis ikke...så er det en gylden anledning til å skaffe seg en ny ;-)

Ja skulle selvsagt gjene kjøpt ny, men saken er at jeg driver å flytter inn i nytt hus, og tror ikke min bedre halvdel er enige om å bruke penger på slikt nå.
    Mener du at bare ved å stå, kan den dø.. Syns det virker litt rart, men hvis kvaliteten på HK er så dårlig.... Jaja da gjorde jeg et bomkjøp med den spilleren. Husker ikke når jeg kjøpte den, men jeg får lete etter kvitteringen da..
    Synd dette her, for jeg var rinelig godt fornøyd med den spilleren... Typisk min uflaks...

MVH
    Leif_Ivar

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dvd22 har vært problem spillern til hk 31, er mye bedre. Men kan hende det hjelper å legge in ny software. uansett har du 5 års reklamasjon på den.
    Ingenting av mitt Hk utstyr har hatt feil.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •