Oppo 971H vs. Denon 1920 - særlig lyd

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    64
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Oppo 971H vs. Denon 1920 - særlig lyd

Slettet pga. dobbelt tråd. Sorry.

Newcomer Håkon sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei

Tror du starter en ny tråd om noe som har vært tatt opp mange ganger. du vil sikkert få høre det fra ekspertene. Siden jeg er i samme situasjon som deg skal jeg svare litt om mine tanker. For det første Oppoen virker bra etter å ha lest på Forumet, mange bruker den. Jeg utelukker den fordi jeg skal ha HDMI - HDMI. har kjøpt Hitachi 200 proj. Denon liker jeg, men siden 1920 har vært på markedet en stund var jeg skeptisk, virker bra etter å ha lest meg frem til det. Det jeg lurte på var å kjøpe Cambridge dvd89 som kommer til HIfi klubben snart slutten av denne mnd. lest på avforum.com at den virker bra til den prisen. men jeg er usikker om jeg har funnet den beste dvd spilleren til under 3000,- jmed HDMI og film som hoved bruk, hva sier dere eksperter til det?

Jeg vil ha beste dvd spiller med HDMI til Hitachien 200 til under kr 3000,- i påvente av HD

Active MPX sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og akkurat hvorfor kan ikke herren påkoste seg en DVI til HDMI kabel? Å utelukke en spiller fordi den ikke har HDMI men DVI synes jeg blir for dumt. Har selv OPPO spilleren og er meget fornøyd med den. Den har knallskarpt og dynamisk bilde samtidig som den spiller alt av plater. Lyden er det heller ikke noe å si på.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •