SAMSUNG DVD-HR725 DVD-opptaker

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Active
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

SAMSUNG DVD-HR725 DVD-opptaker

Noen som har erfaring med denne?
    Ser jo pen men er den brukbar?

http://www.hifiklubben.com/NO/Produk...aker_Sort.htm#

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    77
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei, Jeg leverte inn min hr-725 for tredje og siste gang (hevet kjøpet) igår.
    Jeg var veldig fornøyd med funksjonene og tilkoblingene på denne, lett og bruke var den og. Skulle ønske den bare virket perfekt... Problemet var at den ikke taklet å spille av to-lags dvd filmer. De begynte å hakke etter ca. 1t og 25min eller noe sånt. Bildet hakket og hang mens den spilte videre, noen ganger gikk det over andre ganger ble det full krasj...

Fikk ny spiller første gang jeg leverte den, andre gang ble den reparert, men det hjalp ikke selv om det sto "Testet OK" på følge seddelen...
    sikkert en mandags maskin begge de jeg fikk, og hadde de ikke hakket hadde jeg vært stor fornøyd med den...

Hvis du får en som virker, så er den knallbra

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har også hatt spilleren, men den var heller puslete når det kom til teknisk kvalitet, og samme problem med å spille av 2-lags plater. Samsung har erstattet denne med en ny modell, så ingen grunn til å kjøpe utgåtte produkter på hi-fi klubben. Virker den nye spilleren er det mye for pengene, ikke noe tvil om det.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Håper virkelig ikke du har kjøpt denne Samsung-opptakeren. Den er nemlig ubrukelig. Alt er dårlig med den. HDMI-utgangen er kompatibel bare med et fåtall TV-apparat. De fleste får bare beskjeden "this disc cannot be played because of HDCP" m.a.o. blir de fleste "lurt" når Hifi-klubben reklamerer spesielt med HDMI-utgang. Bildekvaliteten er heller ikke noe å skryte av.

- Men enda verre, når du tar opp en anamorf 16:9 sending fra f.eks Canal Digital, så vises bildet bare sammenpresset på TV'n ved avspilling, helt til du blåser opp bildet manuelt på TV'en. Dette, selv om 16:9 format er angitt i setup på opptakeren...! Dessverre oppdaget jeg ikke dette før etter en måneds tid, ellers skulle Hifiklubben fått denne spilleren i retur.

Legg heller i en tusenlapp ekstra og kjøe opptaker i et kvalitetsmerke som Pioneer eller Denon (hvis de har).

Aldri mer et "samvirkelag"produkt som Samsung i mitt hus!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •