Denon DVD-2930/3930 - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 27 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 14 24 ... SisteSiste
Viser resultater 61 til 80 av 525
    Intermediate magnuswb sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Når det gjelder 2930 vs 3930 så virker det som 2930 er mere "banebrytende" enn sin storebror, prisen tatt i betraktning. Ifølge testene i f.eks what hi-fi. Så 2930 er kanskje ut kupp av dimensjoner? samme med 1930...

men ingen tvil om at 3930 er et monster... fytte å svær og tung den er. :-D

Expert Hellnoob sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,851
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvorfor finner jeg ikke 3930 på HFKs sider?

Intermediate a|ex sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av magnuswb
    Når det gjelder 2930 vs 3930 så virker det som 2930 er mere "banebrytende" enn sin storebror, prisen tatt i betraktning. Ifølge testene i f.eks what hi-fi. Så 2930 er kanskje ut kupp av dimensjoner? samme med 1930...

men ingen tvil om at 3930 er et monster... fytte å svær og tung den er. :-D
    Jeg tror nok 3930 kan betegnes som et kupp av like store dimensjoner i forhold til A1XVA som 2930 i forhold til 3930

Og når man snakker om monster...der slår ingen A1XV. Hadde denne en stund, og det er et BEIST av en DVD-spiller! Den er faktisk større og tyngre enn de fleste fullblods surroundreceivere.

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    686
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ting tyder på at det blir lenge å vente på 2930, ryktene på svenske forum er at denon ikke klarer å levere til europa og at spilleren blir utsatt et par måneder. :evil:

Expert Hellnoob sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,851
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av EivindLunde
    ting tyder på at det blir lenge å vente på 2930, ryktene på svenske forum er at denon ikke klarer å levere til europa og at spilleren blir utsatt et par måneder. :evil:
    3930 mener du?

Intermediate magnuswb sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av a|ex
    Jeg tror nok 3930 kan betegnes som et kupp av like store dimensjoner i forhold til A1XVA som 2930 i forhold til 3930

Og når man snakker om monster...der slår ingen A1XV. Hadde denne en stund, og det er et BEIST av en DVD-spiller! Den er faktisk større og tyngre enn de fleste fullblods surroundreceivere.
    Sier meg enig der. ;-) A1 ja, den er rimelig svær. Du får ikke så mange dvd-spillere som veier like mye som et barn i 7-8 års alderen...

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kopierer inn region hack i denne tråden, slik at man slipper å være avhengig av ekstern informasjon:

1. Remove any disc currently in the unit.
    2. Power off using the front panel On/Off button (not standby).
    3. Press and hold Stop and Pause.
    4. Keep the above buttons held and Power-up the player using the On/Off button, hold the above buttons until the players name disappears from the front panel.
    5. Wait until the unit finishes LOADING and the front panel of the player shows 0:00:00.
    6. On the remote handset, press in sequence; 7 3 1 9 4 6 2 8
    7. The unit should enter standby mode. On the front panel of the player, press the Standby button to turn the unit back on.
    8. To confirm the update, press on the front panel Stop and Skip Forward (>>I). The front panel should briefly display “Region_A2”. If not, then repeat the process 1-7 above.

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    686
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hellnoob
    3930 mener du?
    nei, mener 2930. dette er sakset fra minhembio forumet for et par dager siden:
    "GRRR
    60 dagars leveranstid och iochmed att Tyskland är navet för hela Europa (talade med dem idag) så kan det se likadant ut för alla...
    Verkligen surt..."

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mulig fornektelse, men det der tror jeg ikke er pålitelig informasjon. Forum har en tendens til å leve på ytterpunkter. At Denon lanserer et produkt de ikke klarer å levere jevnt høres for meg litt rart ut.

Det du quoter er fra Minhembio, og her er hele innlegget:

GRRR
    60 dagars leveranstid och iochmed att Tyskland är navet för hela Europa (talade med dem idag) så kan det se likadant ut för alla...
    Verkligen surt...

QUOTE(TheSmisker @ Nov 11 2006, 12:45 )
    Så, beställt från www.medianess.de, 836EUR tutti.
    Hoppas den kommer snart, köpte precis en ny Suprakabel HDMI-DVI och fått in mängder med film!!!
    Med andre ord: Det er ingen plasser på Medianess at det fremgår 60 dager...

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    686
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    nei, jeg håper inderlig at det ikke stemmer. for 3 uker siden visste jeg ikke engang at jeg trengte ny dvd spiller, nå vet jeg ikke om jeg kan leve uten en 2930!
    håper, og regner nemlig med, at 2930 vil spanke de aller fleste htpc/dvd spillere, med brukervennlighet og stabilitet på kjøpet.
    klubben sa den ville komme snart, så får ta en telefon til dem å høre i morgen.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei!
    Kan bekrefte at på Hi-Fi klubben i Stavanger sa de for det første at 3930 i sølv ikke er forventet inn før om tidligst et par uker. 2930 sa de var enda mer forsinket.
    Men jeg har fått låne en 3930 i sort i mellomtiden til min i sølv kommer:-D

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sjekk HIFI-Klubbens eget forum, der er det ofte noen "lauskjeftede" ansatte som slenger ut informasjon før kjeden slipper det...... ;-)

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    686
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Anfield
    Sjekk HIFI-Klubbens eget forum, der er det ofte noen "lauskjeftede" ansatte som slenger ut informasjon før kjeden slipper det...... ;-)
    og hvor finner man så dette forumet?

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av EivindLunde
    og hvor finner man så dette forumet?
    Antar at de fleste her på forumet er medlemmer av HIFI-Klubbens egen "gratisklubb" Cybertainment. Logg deg på der, og se i menyen til venstre under Forum.

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    686
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    fått bekreftet det jeg fryktet i dag, det er leveringsproblemer på 2930 og det vil ta minst et par uker før noen kommer til norge, og det vil kun komme små "drypp" framover. :-(
    dette med å lansere ting man ikke kan levere har jaggu blitt en solid trend de siste par årene, er det kanskje en slags markedsføringside bak dette?

Intermediate Eriond sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    646
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som har gjort en erfaring på hvor stor forskjell det egentlig er mellom 2930 og 3930?
    Jeg er i utgangspunktet kun interessert i bildedelen. Ønsker best mulig flyt i bildene ved panoreringer, og ser helst at spilleren klarer å holde detaljer i bakgrunnen skarpe og fine samtidig.
    3930 ligger ett par hakk over det jeg ønsker å betale for en dvdspiller i disse tider med tanke på at prisdifferansen nesten er en hel PS3 :???:

Intermediate Zocral sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    551
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg var i kontakt med HFK nå nettop for å sjekke min bestilling. Denon 3930 i sølv er ventet inn 25/11 +/- 2 dager. De hadde den inne i svart, men eksemplaret var bortbestillt. Spillere som kommer inn til hovedlageret i Danmark forsvinner umiddlerbart, men det ventes jevnlige leveringer fremover.

Etter som jeg leser rundt omkring på nett, er den største forskjellen på 2930 og 3930 stereo-egenskapene i favør 3930. Dersom jeg utelukkende var opptatt av bildet hadde jeg valgt 2930, da jeg neppe tror det er den store forskjellen. Men dersom jeg hadde hatt en DV7600 tviler jeg på om jeg hadde byttet den ut til fordel for en 2930.

Når jeg får mitt eksemplar er jeg sikker på at Anfield tar seg en tur over for å sammenligne med sin DV7600. Da får vi ihvertfall en pekepinn på hvordan den nye 3930 står seg mot DV7600.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Zocral
    Da får vi ihvertfall en pekepinn på hvordan den nye 3930 står seg mot DV7600.
    Jeg blir skuffet hvis ikke denon er en del bedre på alle parametre, det er tross alt snakk om nesten dobbelt pris og et år mellom lanseringene..

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    3930 burde også prestere bedre enn DV-989 fra pioneer, så det skal bli artig å se dette her. De koster det samme, men 3930 er jo et år nyere da. Forøvrig byttet jeg ut denon DVD-A1XV til fordel for DV-989, så med mindre 3930 er bedre enn A1XV, noe jeg finner lite sannsynlig, blir det ikke noe bytte på meg ihvertfall..

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av a|ex
    Jeg blir skuffet hvis ikke denon er en del bedre på alle parametre, det er tross alt snakk om nesten dobbelt pris og et år mellom lanseringene..
    Bildemessig er jeg enig med deg, A|ex. Når det gjelder lyd derimot, er jeg mer usikker. Denons lydmessige kvaliteter på musikk er ikke nødvendigvis bedre på grunn av høyere pris og et år nyere. Det er nok lydmessige signaturforskjeller på Denon og Marantz, hva man foretrekker er jo subjektivt.

Men det blir jo synsing, her er det real facts som teller. Gleder meg derfor til Zocral får sin, da får vi testet det ut.

Side 4 av 27 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 14 24 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •