Avspilling av DVD R/RW plater på Thule DVD250B

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    80
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Avspilling av DVD R/RW plater på Thule DVD250B

Når jeg spiller av egenproduserte DVD+R og DVD+RW på min Thule DVD250B går dette helt utmerket en drøy halvtime inn i filmen. Deretter begynner bildet å stoppe opp, i første omgang helt korte stopp. Bildet fryses i stadig lengre periode og til slutt stopper det helt opp og filmen er tilbake til startmenyen.

Manualen har sparsommelig med opplysninger og det går ikke fram om spilleren skal kunne ta DVD R/RW plater.

Jeg lurer på om problemene jeg opplever er typisk for en DVD-spiller som ikke takler DVD R/RW plater?

Videre lurer jeg på om det er noen der ute som har erfaring med avspilling av DVD R/RW plater på nettopp denne spilleren?

NB! DVD-platene er produsert og brent i Pinnacle Studio 8

Active Neonsun sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    427
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du mulighet til å prøve med DVD-R / -RW istedet for +R? Tror det er mer utbredt støtte for dette formatet i stasjonære DVD-spillere (selv om det ofte er udokumentert.)

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    80
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    DVD-brenneren jeg bruker støtter kun +R og +RW. Har også prøvd en video spilt inn i -R formatet, men resultat var det samme.

Har prøvd 2 - 3 forskjellige fabrikat (Phillips, Verbatim). Problemene var der, men de oppstod til litt ulik tid (DVD-innholdet var det samme).

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •