Sony DVP S9000 ES Sonefri

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer joe-show sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Sony DVP S9000 ES Sonefri

Heisann.
    har hatt en Sony DVP S9000ES i et par år nå, å tenkte å gjøre den sonefri. Har fått inntrykk av at dett ikke er så lett. I og med at jeg antakelig mp bytte en chip eller noe i den duren.
    Noen som kan hjelpe meg med dette? all hjelp gleder :grin:

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    154
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Denne spilleren din skal være et kjempebra produkt! Bare så det er sagt! Hadde den på prøve hjemme hos meg en gang for ca. 3 år siden. Det er fortsatt den tyngste og mest skikkelig konstruerte DVD/CD/SACD-avspilleren som Sony har avstedkommet. Hvis jeg ikke husker helt feil, så veide den over 12 kg. Den ble erstattet av DVP-NS999, som jeg har selv. Denne veier ca. halvparten.

Nok om det!

Jeg vil anbefale deg å ta kontakt med en butikk som heter "Serviceavdelingen" som ligger på Kalbakken i Oslo, vegg i vegg med Sony Norge. På sett og vis er denne butikken "husbutikken" til Sony Norge. Butikken har stor kompetanse når det gjelder Sony (selvfølgelig), og da ES-produktene i særdeleshet. Spør etter en selger med noen år på baken i denne butikken, og du vil garantert få svar på det du lurer på. "Serviceavdelingen" har selvsagt også eget serviceverksted, som jobber bl.a. med disse tingene daglig.

P.g.a. policy'en til avforum, så vil/kan jeg ikke gi deg navn på personer eller tlf.nr. du skal kontakte/ringe til, men hvis du sender meg en PM, så kan jeg hjelpe deg med dette også.

Med vennlig hilsen 777

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    77
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av joe-show
    Heisann.
    har hatt en Sony DVP S9000ES i et par år nå, å tenkte å gjøre den sonefri. Har fått inntrykk av at dett ikke er så lett. I og med at jeg antakelig mp bytte en chip eller noe i den duren.
    Noen som kan hjelpe meg med dette? all hjelp gleder :grin:
    Sony butikken ved paleet Karl Johan fikser nok også dette.Var der selv og fikk topp resultat.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •