NAD T524, Kjenner noen til denne?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    67
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

NAD T524, Kjenner noen til denne?

Hei, det er på tide å bytte ut min gamle dvdspiller, og siden resten av systemet mitt består av NAD ser jeg på T524 som en naturlig kandidat.

Problemet er at jeg ikke finner en eneste omtale, test, eller noe som helst av denne...

Jeg regner med at jeg nok får litt mer for pengene dersom jeg hadde kjøpt en, for eksempel, Pioneer eller Cambridge, men 2000 kroner er jo ikke så alt for mye penger uansett.

Kan noen her fortelle meg om dette er et ok kjøp?

Newcomer lien sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    67
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har den og har vært veldig fornøyd, helt til bildet begynte å henge litt og teksten føkka endel.
    Jeg skal bytte den inn på HiFi-klubben, var nede men de hadde den ikke inne. Lurer faktisk på om jeg skal gå opp til Denon DVD-1920, men er ikke sikker.
    Dersom problemene med min bare er tilfeldige, er det en fin spiller. Er det derimot et problem med flere er det jo veldig leit.

Jeg synes bildet og lyd ser bra ut, og som cd-spiller er den kjempegrei.

Hvis noen andre har den kan de kanskje fortelle om mine problemer er noen forekommer ofte.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    67
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for svar.

Jeg har søkt en del rundt, og ikke funnet noen andre som nevner lignende problemer (men heller ikke funnet så mange som sier noe som helst om den da)...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •