Ingen her som vet noe om HK DVD 23???

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 14 av 14
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ingen her som vet noe om HK DVD 23???

For en stund siden var jeg inne på hjemmesidene for å sjekke DVD-spillere....da fant jeg følgende modeller: DVD 22, DVD 23 og DVD 31. Nå er alle plutselig borte. Og når jeg søker finner jeg kun 22 og 31.......men det er DVD 23 jeg vil ha info om!! Ingen som kan noe om denne spilleren? Er den eldre eller nyere enn DVD 22??

Intermediate Vetteman sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du finner spesifikasjoner på den her:

http://www.hificenter.no/shop_item.c...h=2,92&id=1538

Active
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bache83
    For en stund siden var jeg inne på hjemmesidene for å sjekke DVD-spillere....da fant jeg følgende modeller: DVD 22, DVD 23 og DVD 31. Nå er alle plutselig borte. Og når jeg søker finner jeg kun 22 og 31.......men det er DVD 23 jeg vil ha info om!! Ingen som kan noe om denne spilleren? Er den eldre eller nyere enn DVD 22??
    Sjekk ut harmankardon.com

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Finner ikke noe om den på harmankardon.com. Vet at spesifikasjonene ligger på både hificenter.no og deal.no....men den virker da ganske lik DVD 22 på papiret, bortsett fra at den kan spille divx. Men 23 en nyere modell enn 22? 23 virker som en mystisk sak....finnes jo ikke noe info eller tester av den...

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Finner ikke noe om den på harmankardon.com. Vet at spesifikasjonene ligger på både hificenter.no og deal.no....men den virker da ganske lik DVD 22 på papiret, bortsett fra at den kan spille divx. Men 23 en nyere modell enn 22? 23 virker som en mystisk sak....finnes jo ikke noe info eller tester av den...
    Det er helt korrekt, virker som de kun har produsert denne for å ha en spiller, som støtter divx. Hvis du vurderer HK, anbefaler jeg at du venter på den nye serien. 37 og 47 har spesifikasjoner, som begynner å ligne noe.
    Men har ikke du HD 950 fra Samsung, eller er jeg helt på jordet?
    Det vil jeg uansett tro er en bedre spiller enn DVD23.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jo, har Samsung HD950 nå, men kommer til å returnere den innen angrefristen. Er fornøyd med den, men siden jeg har HK receiver, så hadde det vært veldig fint med HK dvd til Får kanskje bare vente litt da, og nøye meg med å spille av dvd'ene gjennom PC'en.....blir faktisk ganske bra det! Litt blassere farger men...

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jo, har Samsung HD950 nå, men kommer til å returnere den innen angrefristen. Er fornøyd med den, men siden jeg har HK receiver, så hadde det vært veldig fint med HK dvd til Får kanskje bare vente litt da, og nøye meg med å spille av dvd'ene gjennom PC'en.....blir faktisk ganske bra det! Litt blassere farger men...
    Okey, er enig med deg der! Men hvis ikke SACD, DVD-Audio og HDMI ikke er så viktig for deg, ville jeg sett meg om på bruktmarkedet etter DVD 31.
    Den vil du finne for ca. samme pris som du ga for Samsung'en. Den er uansett en bedre spiller en både 22 og 23 :wink:

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    668
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg skal kjøpe ny dvd spiller nå og lurer på om det nå er flere som har erfaringer med HK DVD23?

Etter det jeg har forstått så er ikke HDMI et must for sånne som meg ennå ;-)
    Og når man kan få spilleren for 1500 så må jo DVD23 være et greit kjøp?

Hvis noen har erfaringer med denne spilleren, så kunne jeg godt tenkt meg tilbakemeldinger om hvordan den er ved avspilling av vanlige cd`er.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    242
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For 1500 er det løp og kjøp!!

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    668
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du den selv? Er den grei på cd`er også?

Må ikke misforstå, jeg tror ikke en dvd spiller kan sammenliknes med en cd spiller. Men på min gamle Panasonic dvd spiller merkes forskjellen veldig.

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    604
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Broseen
    Har du den selv? Er den grei på cd`er også?
    Kommer an på hva du sammenlikner med. Har testen den direkte mot HD970, da har den ingentin å stille opp med. Mot en eldre spiller tipper jeg den er bedre, har dog ikke prøvd.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    668
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Min nåværende cd spiller (som skal selges) er en 9 år gammel Kenwood. Og den er vesentlig bedre enn min ca 3 år gamle Panasonic dvd spiller.

I det hele lurer jeg vel bare på om HK`n er grei nok til cd liksom.

Og vil seff gjerne høre om erfaringer med dvd også.

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    604
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Broseen
    Min nåværende cd spiller (som skal selges) er en 9 år gammel Kenwood. Og den er vesentlig bedre enn min ca 3 år gamle Panasonic dvd spiller.

I det hele lurer jeg vel bare på om HK`n er grei nok til cd liksom.

Og vil seff gjerne høre om erfaringer med dvd også.
    Formulerte meg noe utydelig. Mente opp mot en eldre DVD-spiller er den kanskje bedre. Mot en eldre CD-spiller, såfremt denne er av noe kvalitet, tror jeg dessverre ikke den kan konkurrere.

Om den er grei på CD, tja, det er et vanskelig spørsmål. Hvis du er vant til å høre musikk fra CD-spiller, tror jeg du får en negativ opplevelse. Jeg f.eks. kunne ikke ha slått meg til ro med denne som CD-spiller når jeg har hatt noe som er bedre.

Vet ikke helt om det var svar på spørsmålet, men håper det hjalp.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    668
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jo det hjelper. Ikke no spes å satse på som cd spiller med andre ord, men den er såpass billig at jeg tror det blir innkjøp likevel. HK har jo et bra rykte angående dvd spillere etter det jeg har forstått.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •