Pioneer: Elite BDP-HD1

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate tomsavini sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Pioneer: Elite BDP-HD1

Hei!

Har ganske så lyst på denne her...
    Vet det er tidlig å kjøpe ny teknologi, men Eliteserien pleier å være ganske gjennomtenkt.

Det som pirrer meg er skaleringsbiten - den kan levere 1080i og 1080p på DVD...
    Har selv en Faroudja NRS som er Universal - men å ta signalet direkte ut fra denne i 1080 bør jo være bedre.
    I det minste er det vel slik i teorien...

Vet ikke når den kommer ut i Norge...
    Snakket med Sony - de tippet november/desember på sin Blueray spiller.
    Det kan bli hardt å vente så lenge...

Hva er ulempene med å kjøpe en BDP-HD1 fra USA montro ?
    Sikkert helt fint på NTSC - men vil spillern kunne spile sone 2 plater som er i PAL, og vil den da kunne gi ut 1080 der og ?

Jeg sikler bra etter denne, men om den ikke spiller av PAL så...

Noen som har noen synspunkter ?

Tom

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Det blir nok en sone 1 BluRay på meg uansett, gidder ikke vente på at sony 2 folket får ut fingeren. Ser nok litt an i forhold til PlayStation3, men... Jeg tror imidlertid jeg satser på en Sony eller Samsung litt ettersom hva prisbildet blir og kjøper med Pioneeren så snart den er tilgjengelig i 220 volt. Da slipper jeg legge så alt for mye penger i det også...

Pioneeren virker jo helt konge da, men avspilling av film via nettverk bl.a., er jo ikke snakk om å putte en HTPC i stua mi nei! Blir en egen "HTPC"/nettverksharddisk godt bortgjemt i et kott, så får Pioneeren ta seg av avspillingen.

Intermediate tomsavini sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av lygren
    Det blir nok en sone 1 BluRay på meg uansett, gidder ikke vente på at sony 2 folket får ut fingeren. Ser nok litt an i forhold til PlayStation3, men... Jeg tror imidlertid jeg satser på en Sony eller Samsung litt ettersom hva prisbildet blir og kjøper med Pioneeren så snart den er tilgjengelig i 220 volt. Da slipper jeg legge så alt for mye penger i det også...

Pioneeren virker jo helt konge da, men avspilling av film via nettverk bl.a., er jo ikke snakk om å putte en HTPC i stua mi nei! Blir en egen "HTPC"/nettverksharddisk godt bortgjemt i et kott, så får Pioneeren ta seg av avspillingen.
    Hey!

Er det soner på BlueRay da ? Trodde det var sonefritt jeg ? Eller er jeg på viddene ?

Kjøpe Sony fra USA først, så Pioneer fra Norge ? Selge Sony etterpå da ?

Spennede med PS3 ja. Har 360, men om PS3 blir sjef så...
    Så er det jo Nintendo Revolution da. Med den kule håndkontrollen!
    Mario i 1080 ? Må få meg sikklesmekke

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •