Rimelig DVD-opptaker med HDD?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer Thomas87 sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Rimelig DVD-opptaker med HDD?

Hei,

Nå skal mor og far endelig kvitte seg med videospilleren, og investere i en DVD-opptaker. De hadde imidlertid sett seg ut denne opptakeren på Elkjøp sine hjemmesider:

Philips DVDR3305: (1 495,-)
    http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHO...IPS%20DVDR3305

Ut i fra det jeg har lest her på forumet, er ikke Philips sine DVD-opptakere noe å skryte av. Det er derimot Pioneers DVR-433HS (2 995,- hos NetShop.no).

Men 3 000 er i dyreste laget. Kan noen anbefale en brukervennlig DVD-opptaker med harddisk, til maks 2 000?

Elkjøp har to stk, er det lurt å kjøpe en av disse? Eneste kravet er vel egentlig brukervennlighet, men hadde vært greit med OK kvalitet også.
    DAEWOO DHR8105 (1 990,-) http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHO...EWOO%20DHR8105

PACKARD BELL EHR2080 (1 895,-) http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHO..._vartypes_text

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Entusiast fora

Ikke alltid lett å få tips på "billig" produkter her da de fleste er entusiaster som legger en del kroner i det de kjøper ;-)

Den Deawoo spilleren ser jo ut til å være et kjempekjøp kjøp - hvis den fungere OK... Er vel en grunn til at den selges billig. Siden Elkjøp har åpent kjøp er det vel bare å teste og svarer den ikke til forventningene så er det bare å returnere.

Ellers er vel ikke en DVD opptaker med harddisk det enkleste produktet man skaffer seg i hverfall om man skal bruke alle funksjonene. Selv skaffet jeg en Sony RDR-HX510 på salg for kort tid siden - knall DVD spiller som var det viktigste, midt på treet TV tuner. Når det gjelder brukerevennelighet sitter jeg enda å blar i manualen, som er på 110 sider, en uke etter at jeg fikk den i hus :???:

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøpte en Pioneer 433 til faren min, og den er MEGET bra.... enkel å bruke, og meget bra bildekvalitet. Så gjør den en god jobb som dvd-spiller. Storebror har fått mange priser, og eneste forskjell er større harddisk.

Beste prisen jeg fant da, var vel 3500,- så 2999,- er bra.

De andre kjenner jeg ikke til.

Newcomer Thomas87 sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    110 siders manual er akkurat det foreldrene mine vil unngå. Bare de får stilt inn opptakeren på en lett måte, slik at de kan være sikre på at programmet blir tatt opp, så er de nok fornøyd. De har slitt med den "garantien" med VHS-spilleren. Stadige feilopptak.

Tenkte ikke over at de har åpent kjøp, takk for den påminnelsen. Da er det jo ingen sak. :-)

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Daewoo Dhr8105

Noen som har prøvd denne spilleren? Den er på tilbud hos elkjøp nå...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •