DVD-spiller til under 1200 med følgende funksjoner

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

DVD-spiller til under 1200 med følgende funksjoner

Hei!

Jeg har ikke særlig god peiling på DVD-spillere, og håper derfor jeg kan få tips her.
    Jeg skal kjøpe en DVD-spiller til TV'en på gutterommet, og ønsker at den skal ha disse funksjonene:

- Progressive Scan
    - Spille DivX/XviD med undertekster
    - Nettverkstilkobling

Nettverkstilkobling vil jeg gjerne ha fordi jeg laster ned en del fra nettet jeg gjerne vil se på TV'en, men spiller med harddisk har jeg ikke råd til og det er tungvint å brenne alt ut på CD/DVD først.

Finnes det spillere med disse funksjonene som ikke koster med enn 1200 kroner? Venter spent på tips!

Active
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    399
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vet ikke om noen spiller med disse funksjonene og nettverkstilkobling, men det er pcn du bruker til å laste ned filmer ikke sant? Hvorfor kan du ikke bare koble pcn til tv'en?

Pioneer har noen fine dvdspillere til denne prisen, med progressive scan og divx\xvid til under 1200 kr

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    535
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Pioneer DV585A er en fin spiller som har progressive scan og støtter alle divx/xvid formater (i hvert fall de jeg har prøvd), men den har ikke nettverkstilkobling.

Tror Kiss har spillere som også har nettverkstilkobling.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Revol2k
    Vet ikke om noen spiller med disse funksjonene og nettverkstilkobling, men det er pcn du bruker til å laste ned filmer ikke sant? Hvorfor kan du ikke bare koble pcn til tv'en?
    Bruker PC'en ja, men skjermkortet mitt har ingen fungerende TV-utgang, og med tanke på ledningsplassering og sånt hadde nettverkstilkoblingen på DVD-spilleren uansett passet best for meg

Active
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    399
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av YBD
    Bruker PC'en ja, men skjermkortet mitt har ingen fungerende TV-utgang, og med tanke på ledningsplassering og sånt hadde nettverkstilkoblingen på DVD-spilleren uansett passet best for meg
    Hmm, tror ikke du får en slik spiller til under 1200! Ikke det at jeg har leta så veldig men... Du kan jo kjøpe en sånn som det her: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=318651

Komplett hadde også en dyrere versjon til 1995,- Vil tro denne kanskje har en større rekkevidde..

Nå er det jo et problem at du ikke har noen tvutgang som fungerer da, så et par bokser der som man koblet til nettverket, men disse kunne kun sende musikksignaler tror jeg..

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for tips!
    Ser ikke ut som det er så mange spillere med nettverkstilkobling til lav pris nei :-|

Så om jeg kutter ut det kravet, og vil ha en grei spiller med DivX/Xvid med undertekster og Progressive Scan.
    Pioneer-spilleren nevnt over så bra ut, men jeg har ikke behov for DVD Audio og SACD.

Jeg har funnet to Philips-spillere som selges på Elkjøp, DVP3010 og DVP5500S.
    Ser disse okey ut? Hva gjør den siste så mye dyrere enn den første?

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    DVP5500 er en grei spiller. Ellers er det det Pioneer DV-575 og DV-585. 2 ganske like spiller men jeg syns designet til 575 er mye mye penere enn 585.

Newcomer K-pax sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    198
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Xbox med XBMC. Jeg tror ikke du finner noe billigere og bedre til streaming av diverse filmer over nettverk.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av YBD
    Hei!

Jeg har ikke særlig god peiling på DVD-spillere, og håper derfor jeg kan få tips her.
    Jeg skal kjøpe en DVD-spiller til TV'en på gutterommet, og ønsker at den skal ha disse funksjonene:

- Progressive Scan
    - Spille DivX/XviD med undertekster
    - Nettverkstilkobling

Nettverkstilkobling vil jeg gjerne ha fordi jeg laster ned en del fra nettet jeg gjerne vil se på TV'en, men spiller med harddisk har jeg ikke råd til og det er tungvint å brenne alt ut på CD/DVD først.

Finnes det spillere med disse funksjonene som ikke koster med enn 1200 kroner? Venter spent på tips!
    Denne til kr 995? http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=3420

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •