Trenger hjelp nå !!!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 10 av 10
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    39
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Trenger hjelp nå !!!

Skal prøve å få kjøpt cd spiller i løpet av uken,men det er mye å velge i å jeg klarere ikke å få bestemt meg..... Har tittet på onkyo dx7555, jungson moon harbor , og den ny spilleren fra rotel.Bruker for øyeblikket en pioneer 575 dvd spiller,H/K AVR 7500 og patos lyric 402. Vil jeg få vesentlig bedre lyd med en av disse spillerne, eller må jeg også bytte ut forsterker for å få bedre lyd??? Tar gjerne imot forslag om andre cd spillere som kan matche resten av utstyret. Maks 8000,-kr

Intermediate fabian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    1,964
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av who
    Skal prøve å få kjøpt cd spiller i løpet av uken,men det er mye å velge i å jeg klarere ikke å få bestemt meg..... Har tittet på onkyo dx7555, jungson moon harbor , og den ny spilleren fra rotel.Bruker for øyeblikket en pioneer 575 dvd spiller,H/K AVR 7500 og patos lyric 402. Vil jeg få vesentlig bedre lyd med en av disse spillerne, eller må jeg også bytte ut forsterker for å få bedre lyd??? Tar gjerne imot forslag om andre cd spillere som kan matche resten av utstyret. Maks 8000,-kr
    du kan jo se etter en brukt denon 3910 da.. den fungerer jo veldig bra. Eller så har vel marantz en cd spiller rundt den prisen. Eller så er det noe andre kandidater her:

http://www.hificenter.no/shop_item.c...=3,155&id=1550

http://www.stereofil.no/produkter/st...ga_planet.html

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    39
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Unhappy

Ingen flere som kan hjelpe???

Intermediate Vetteman sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hk!

Kan ihvertfall anbefale Harman/Kardon HD 970. Den er jo noe under ditt budsjett, men kjempebra.

Ellers kan du se på Usher sin til 7k. Good Luck :wink:

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    3,571
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg sliter med å høre forskjell på min Original A8T og Pioneer 575. Originalen skal være bra greier tror jeg. Den er importert fra kina og kostet rett over 4000.- + moms og genyr til fraktselskap for fortolling. I denne prisen var det også 2 sett med signalkabler fra Xindak. Grunnen til at jeg ikke kan høre noen forskjell kan være mange. Jeg har for "dårlige" høytalere til å få glede av en såpass god CD-spiller, jeg er ingen "lytter" og at jeg hører på "feil" musikk.

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Konrad
    Jeg sliter med å høre forskjell på min Original A8T og Pioneer 575. Originalen skal være bra greier tror jeg. Den er importert fra kina og kostet rett over 4000.- + moms og genyr til fraktselskap for fortolling. I denne prisen var det også 2 sett med signalkabler fra Xindak. Grunnen til at jeg ikke kan høre noen forskjell kan være mange. Jeg har for "dårlige" høytalere til å få glede av en såpass god CD-spiller, jeg er ingen "lytter" og at jeg hører på "feil" musikk.
    Eventuelt at Cerwin Vega 1515 muligens ikke er helt det rette valget for å avsløre musikalske egenskaper til en CD-spiller på... (no offence, jeg har hatt DC15 før, utrolig morsom høytaler).

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    39
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for svar... Er litt redd for å bruke 7-8 "lapper" på en cd spiller, og ikke høre særlig forskjell fra en billig dvd spiller. :-| Må vel bare prøve få lånt med en spiller hjem, og se om jeg blir overbevist...
    Ps. Er det vanskelig å få lånt med seg utstyr hjem for testing??

Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    som regel så betaler du varen og har "bytterett" det har jeg ordnet med Hificenteret og hifiklubben.. Tror ikke det skal være noe problem

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for svar... Er litt redd for å bruke 7-8 "lapper" på en cd spiller, og ikke høre særlig forskjell fra en billig dvd spiller. :-| Må vel bare prøve få lånt med en spiller hjem, og se om jeg blir overbevist...
    Jeg har ikke så mye erfaring med CD-spillere. Men jeg var med på en sammenligning en gang der det ble brukt en ny 2000,- Toshiba DVD-spiller mot et 10år eldre high-end drivverk/DAC. Anlegget var en blanding av ny/gammel high-end/stereo....

Toshiba`en gjorde anlegget til et vanlig stereoanlegg, mens den gamle CD-spilleren ga anlegget et løft som ville avsløres på enhver blindtest.
    Dette husker jeg overrasket meg relativt mye.

Om det samme gjelder ditt anlegg, kan jeg ikke svare for, men skulle jeg ha gjettet ville jeg sagt at du hører god forskjell....

Intermediate G|zO sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,799
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan ikke se at du har skrevet noe om at du har et effektrinn, hadde jeg vært deg hadde det vært første prioritet!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •