Denon 2910 og dvi spørsmål

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Active
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    473
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Denon 2910 og dvi spørsmål

Får en 12 meter supra dvi kabel i morgen. Og har et par spørsmål anngående dvd spilleren og dvi.

1. Merker en noe forskjell når en lar dvd spilleren skalere opp til feks 720p eller 1080i?
    2. Ser at en på dvd spilleren kan velge mellom video1, 2 og 3 hvilket kjører folket?
    3. Ser også at en får en del valg når man trykker på fjernkontrollen på format, noe meg rgb og noe ? Hva skal denne stå på når jeg kjører dvi? Kun dvi? Hva er de andre for?
    4. Oppgradering av firmeware, sjekka firmwaren på den, og fant ut at min er i fra mai. Vil jeg se stor forskjell dersom jeg oppgraderer firmwaren? (Er dette en lett oppgave å gjøre selv?)

Intermediate tor rasmussen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,633
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    1. Siden min projektor er 720 ser jeg ikke hensikten med at spiller skal skalere opp til 1080, for så at projektor skal skalere ned igjen til 720. Jeg synes også bildet er roligere med 720.
    2. Video 2 = PAL europeisk. Video 1 = NTSC. Video 3 husker jeg ikke i farten.
    3. Jeg kjører DVI 720p.
    4. Det er meget lett å gjøre så lenge man følger bruksanvisningen som følger med i firmware.
    Det har vært påståtte forbedringer i bildet over de nyere firmwares, men uansett retter den opp problemfilmer og cd-er som kan ha vært vanskelig for spilleren under eldre firmwares.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •