På jakt etter DVD spiller eller DVD-HD opptaker - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 22 av 22
    Active Colargol sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    451
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Ghos2K
    Er det slik at denne boksen må være tilkoblet pcen for å kunne fungere eller kan man bare slenge på en nettverkskabel, overføre en film og så kjøre filmen fra denne streamer boksen og rett på tven? må boksen i seg selv ha en egen medieavspiller eller noe slikt?

Aldri vært borti dette før så blir litt tyting ^^

Så også at prisforskjellen på 3 og 400gb var ufattelig stor......ca 860kr for 300gb og 1600kr for 400gb, blir da en 300gb på meg om jeg går for dette.
    Boksen trenger ikke være tilkoblet pc for å brukes. Den fungerer bra som uavhengig spiller. Du kan selvsagt også streame innhold fra pc'ens harddisk via LAN. Merk at en del klager over problemer med streaming av DVD materiale over LAN. Spesielt HD matriale med høy bitrate. Ved å først kopiere innholdet du vil spille av til tvix'ens egen harddisk, går det meste greit.

Anbefales å ta en titt på spinpoint diskene til samsung, som vistnok skal være blandt de mins støyende på markedet.

Legger ved et bildet som viser tilkoblingsmulighetene på tvix'n

Active
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Leste dette med problemer å streame dvd og hd, stod på forumet at det skulel komme en ny oppgradert modell typen 5100 til sommeren, så da kjøpåer jeg en litt bra dvd spiller nå så jeg har noe å se mine filmer på, så smelelr jeg til med streamer boksen når den nye modellen kommer :-)

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •