Marantz dv6600, noe å satse på? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 25 av 25
    Intermediate JD sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    2,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Electra
    Har sjølv DV6600, og den leverar gnistrandes bilder til å vere ein spelar i den prisklassen.
    Har du sammenlignet den med noen andre spillere?

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    601
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JD
    For min del er det bare bildedelen som er interessant, har dedikert CD-spiller som er adskillig bedre. Det som er irriterende er at det ikke er noen butikker som har denne i Bergen, slik at jeg får testet den opp mot min S97. Er litt plaget av bildestøyen fra denne.
    Har i dag S97 etter å ha testet ut blant annet Denon 1920 på min BenQ 7700 og da falt 1920 helt igjennom over HDMI. Har du siste firmware på S97 og har du testet ut støyfilterinnstillingene? For meg løste faktisk S97 bakgrunnsstøyproblemene jeg hadde tidligere.

Intermediate JD sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    2,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror jeg har siste utgave, ja. Joda, støyreduksjonskretsene tar jo vekk noe, men det går jo igjen utover skarpheten. Så Collateral her en dag, og irriterte meg over vertikale striper. Fant ut at de forsvant når jeg skrudde av støyreduksjonen, så det er ikke uten bakdeler. Koblet opp en gammel bærbar pc med et avdanka radeon 7500 kort via VGA, og syns det var adskillig bedre. Er i markedet for en ny PC i løpet av året, kanskje det blir alternativet...

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    601
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg blir mer og mer forundret over hjemmekinoproduktenes lunefulle egenskaper - produkter med gode tester og mange fornøyde brukere faller plutselig igjennom - på min forrige projektor (BenQ 7800) var bildet utrolig mye bedre med en billig Samsung (HD 850) enn med pris/ytelserefeansen Denon 1920, mens sammsungen ga en grusomt bilde på min BenQ 7700. Løsningen må bli at man tester ut nye produkter på sin egen hjemmekino før man kjøper.
    Har hatt stor forståelse for dette på hifi-siden, f.eks. match mellom CD-spiller, forsterker og høyttalere - kanskje er det enda viktigere på bildesiden fordi våre preferanser for gode bilder varierer mer enn for god lyd (ref. f.eks. følsomhet for hhv. VB og regnbuer)?

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    686
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    fikk tak i en 6600 fra tv-boden til en fin pris (3000 n.o.k), og må si jeg er meget godt fornøyd med denne i samspill med hitachi tx200. oppskalert til 720p er forskjellen på LOTR i 720p HD versjon og vanlig DVD mye mindre enn man skulle tro, meget skarpe og detaljerte bilder og behagelige farger. denne komboen kan altså anbefales for de som lurer på det.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •