Eltax dvr-555

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4

Tråd: Eltax dvr-555

Intermediate tommy_sn sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    1,228
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Eltax dvr-555

Hei!

Noen som har noen erfaring med Eltax dvr-555 dvd/hdd-opptager med 160gb HD, samt mulighet for bruk av ekstern disk via usb (med litt triksing) og vifte modding (den støyer vistnok litt mye)

Selger den nå på Coop Obs til 2495,- og når en ser på lagringekapasiteten er jo ikke det så ille, eller? Men vet ikke hvordan den er ellers, med tanke på lyd og bildekvalitet++

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,049
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vurderte den i bundle med Epson TW600 hos Komplett, men leste endel stygt om denne. Bråker fælt, middels tuner, middels bilde kvalitet. Søk på modellbetegnelse i denne forumavdelingen, så får du sikkert opp noen erfaringer.

Ville heller lagt på 1500,- og kjøpt feks Samsung HR725. Den er stillegående har HDMI ut, samt godt bilde og tuner, samme HDD size.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Eltax

Jeg har en Eltax dvr 555 med 250 gb hardisk.Mitt spørsmål er.Etter at jeg har tatt opp pogram på hardisk og skal brenne det ut på
    disk kan jeg ikke se det som er på disken på en annen dvd spiller.Hva er det jeg gjør galt.

jylte

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,049
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Jylte
    Jeg har en Eltax dvr 555 med 250 gb hardisk.Mitt spørsmål er.Etter at jeg har tatt opp pogram på hardisk og skal brenne det ut på
    disk kan jeg ikke se det som er på disken på en annen dvd spiller.Hva er det jeg gjør galt.

jylte

Se etter en funksjon som heter finalize. Du kan sette inn platene og gjøre det i ettertid. Da funbker de på andre spillere. Lykke til !

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •