Bytte spiller eller kjøpe kabel?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Bytte spiller eller kjøpe kabel?

Halloen alle sammen

Har en Sony DVP-NS730p som jeg kjører scart til min Dell 37 lcd. Lyden går via coax. Har forstått at dette ikke er optimalt og har vurdert å kjøpe meg noen komponentkabler for å få et bedre bilde. Det jeg lurer på er om det er verdt det, det koster jo like mye som en ny spiller? Skal jeg kjøpe meg den OPPOen som alle skryter av til 1500 og kjøre DVI? Hva er best og mest lønnsomt for meg og vil jeg merke noen forskjell fra scart til komponent? Har også en Xbox 360 på vei i posten(Endelig fant jeg en!!) men er den egnet til å se dvd? Hva er mitt "beste"valg når det gjelder hva jeg kan få til med det utstyret jeg har? Hjelp meg På forhånd takk!!

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    676
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Komponentkabler får man jo greia utgaver av fra 300 og opp. Regner med du ikke har et helt rom mellom komponentene dine.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er nært hverandre ja. Hvor får jeg så billige kabler? Og er spilleren fremdeles noe tess. Den er jo noen år gammel..

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,049
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Til en såpass "liten" skjerm duger nok spilleren din en stund til. Her er et eksempel på en rimelig og trolig OK kabel:

http://www.avshop.no/catalog/product...roducts_id=344

Ikke for å dreie dette over i prisjakt, bare et eksempel på at man får grei komponentkabel til grei pris.

Har selv OPPOen du nevner, og den er en god bildekilde for prosjektor, i og med at den oppskalerer til HD-oppløsning, og leverer bilde på HDMI. På relativt små skjermer blir forskjellen på DVD spillere mer subtil, etter min mening.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tusen takk for informativt svar. Har bestilt kabel jeg så får det vente med ny spiller til jeg virkelig trenger det..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •