dvd 3910

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 11 av 11

Tråd: dvd 3910

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

dvd 3910

Har nå hatt min denon dvd 3910 og reicever 3806 og jeg håper noen kan svare meg på om det er noen som har hatt problemer med avspilling på dvd 3910.Min spiller vibrerer voldsomt på enkelte dvd/cd og har fått beskjed på hi-fi klubben at dette er et problem på denne modellen som Denon driver og jobber med.
    Er det noen på av forum som har har hatt tilsvarende problemer?

Intermediate magking sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    610
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Min og lager et leven av og til, men den spiller av alikevel:?

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Drivverk-støy fra både 2910 og 3910 er et kjent problem. Det har det vært fra spillerne kom på markedet. Så dersom "de jobber med det", går det ikke veldig fort, men forhåpentligvis blir det bedre på de neste modellene.

Administrator Gorm sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    14,041
    Takk & like
    Nevnt
    34 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er jo en helt klar reklamasjonssak da. Hvis nok kunder leverer tilbake sine spillere, blir det nok fortgang i utbedringen. De bør jo ta inn alle "problemspillerne" til garantireparasjon.
    Mvh Gorm

ISF / THX kalibratør
    projektor, TV, grading-monitorer, display

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nesten så jeg mister all respekt for Hifi Klubben når jeg leser dette. Da jeg hadde Denon 2900 hadde jeg akkurat det problemet du nevner nå. Jeg var nede å snakket med de, hadde med meg spilleren og de sendte den inn. De påstod at det ikke var noe feil med den.. Blr aldri noe reklamasjon der i gården, og de inntrømte heller aldri at dette var et problem på noen av de andre modellene selv om jeg nevnte det. (Hadde da bl.a. snakket med Gorm og andre om dette).

Føler med deg, anbefaler så klart å klage på dette og kreve at det blir en reklamasjonssak. Vet at det er utrolig irriterende.

Intermediate tommy_sn sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    1,228
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Min 3910 hender det lager litt leven når den spiller av menyene på filmer, men aldri når selve filmen eller en vanlig cd avspilles.

Intermediate a|ex sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En kompis har hatt en 3805 inne til service/reperasjon i månedsvis på HFK drammen nå, selv etter flere purringer. I utgangspunktet en enkel feil som skulle utbedres. Helt håpløst...

Denne forferdelige drivverkstøyen, er det et problem på A1XV også?

Newcomer audi sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    141
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Min spiller (3910) har også ristet og nektet å spille noen DVDer. Noen Disneyer fungerer ikke. SACDen Superbass 2 får jeg bare til å virke av og til. Tror det virker best når jeg ikke har koblet til HDMI og skrudd av digitalt bilde. Jeg har desverre aldri hatt tid til å stikke innom Hifi-klubben for å klage.
    Den er modifisert til sonefri. Kanskje det har noe med saken å gjøre?
    Ja, vi burde ikke tillate at det skjer.

Newcomer arnie sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    174
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Denon 3910 som vibrerer...

Flaks at jeg fant denne tråden.
    Jeg har de samme problemene med min 3910 og trodde att den var i ferd med og bryte sammen!
    Jeg ringte HI-FI klubben ,men de hadde aldrig hørt om det ?
    Min spiller er 2 år og 4 månder så garantien er utgått.

Er det noen som vet om dette er utbedret nå på 3910 eller 3930?

Mvh arnie

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    131
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har akkurat samme problem med min 2900.. Den har vært inne to ganger nå, den siste gangen fikk jeg beskjed om at de ikke fant noe galt med den. Verkstedet ga beskjed om at jeg måtte sende med de DVD'ene jeg hadde problemer med hvis problemet oppsto igjen. Nå har bunken med DVD'er den ikke spiller blitt ganske stor, så snart skal den inn igjen.

Og Arnie, dette er en reklamasjonssak, derfor kan spilleren være opptil 5 år gammel.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    945
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av joert
    Har akkurat samme problem med min 2900.. Den har vært inne to ganger nå, den siste gangen fikk jeg beskjed om at de ikke fant noe galt med den. Verkstedet ga beskjed om at jeg måtte sende med de DVD'ene jeg hadde problemer med hvis problemet oppsto igjen. Nå har bunken med DVD'er den ikke spiller blitt ganske stor, så snart skal den inn igjen.

Og Arnie, dette er en reklamasjonssak, derfor kan spilleren være opptil 5 år gammel.
    Hmm opplevde selv at min 3930 ga fra seg skikkelige ulyder på avspilling av dvd film, kom ikke lenger enn til menyen da og fryktet at det var kraftig ubalansert plate. Leide en film, fikk byttet til annen plate og samme tullet på denne også, kopierte isteden filmen på en annen plate og kunne se på filmen uten ulyder... er dette spillerens feil eller er det noe feil på dvd spilleren. Når sant sies så ga laptop fra seg ulyder ved oppstart men den skrudde visst ned hastigheten ved ripping... Så det er ubalanserte plater som gjør at det bråker slik... kunne kjenne vibrasjoner i laptop.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •