Design på DVD/HD recordere

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Intermediate are_e sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Design på DVD/HD recordere

Har lenge hatt lyst på en maskin som har HD-opptaksfunksjon og DVD-brenner.
    Og det er jo forsåvidt et greit utvalg rundtomkring.

Har lyst på en som ikke koster så veldig mye fordi jeg regner med at disse blir avleggs nesten like fort som PC'er.

Men så har jeg ett stort problem: hvorfor i alle dager lages det nesten bare slike maskiner i sølv/speil design? Jeg syns sølv ser billig og stygt ut, det er rett og slett helt uaktuelt å kjøpe en i sølv.
    Men alle som har den riktige prisen finnes kun i sølv. Alle butikker/forhandlere jeg har snakket med sier at man må opp i minst 5-6000kr for å finne sorte modeller?

Noen som har tips om billige spillere som finnes i svart?
    Har feks sett på en LG sak som kosta rundt 2 lapper med 160gb disk og brenner, helt kurant pris, litt liten disk men til den prisen så er det greit, og hadde den vært svart så ville jeg kjøpt den med en gang...

Irriterer meg noe helt forJ***IG at produsenter kun lager i den finishen de tror at kunder helst vil ha... Jeg vet at det ikke bare er jeg som er irritert over dette..
    Og ja alle andre komponentene mine er svarte

Are

edit: holdt på å kjøpe en brukt kiss DP558 (eller hva den het) da denne hadde akseptabelt design, men heldigvis fant jeg ut at denne ikke hadde brenner men bare spiller før jeg kjøpte. Kiss påstår at brennere er på vei ut av denne type produkter og derfor vil de ikke lage med brennere makan til tull er det lenge siden jeg har hørt.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    108
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kiss har kommet med helt nytt design
    VR 558 er en nydelig maskin med 300GB HDD innebygd og designet er rått i forhold til tidligere DP 558..
    Samme nye design kommer vist også på den nye DP-600 serien som kommer i Feb / MArs--
    Jeg har i dag en DP-558 og er strålende fornøyd, bortsett fra at jeg har den første model med kun 80 GB og det gamle designet

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    108
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her er forresten adressen www.kiss-technology.com

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MrProducer
    Kiss har kommet med helt nytt design
    VR 558 er en nydelig maskin med 300GB HDD innebygd og designet er rått i forhold til tidligere DP 558..
    Samme nye design kommer vist også på den nye DP-600 serien som kommer i Feb / MArs--
    Jeg har i dag en DP-558 og er strålende fornøyd, bortsett fra at jeg har den første model med kun 80 GB og det gamle designet
    Joda har hørt mye bra om kiss og tenkte at dette var et sikkert valg, men den har jo ikke brenner!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Hva i alle dager er de tenker på, lage en boks som denne uten brenner??! Jeg vil ha brenner for å kunne kjapt brenne ut ting jeg kanskje vil se flere ganger (feks nye simpsons filmer eller bra filmer jeg ikke gidder kjøpe).
    Pluss at jeg vil kunne overføre fra DV kamera og brenne til DVD.

Kanskje det er brenner på den nye VR558? Men når jeg kontaktet kiss ang DP558 så sa den ikke så veldig hjelpsomme personen på support at de mente brennere var på vei ut av markedet så de så ingen vits i å lage spiller med brenner... . helt sinnsykt at kiss ikke lager det som forbrukerne vil ha, de aller fleste vil jo ha muligheten til å brenne direkte ut og ikke ta det via nettverk til en PC for så å brenne det... tungvint og dyrt når man ikke har dvd-brenner i PC'en heller..
    Nå skal jeg se litt på kiss sin side igjen....

edit: ingen brenner på denne heller, den var meget pen og hadde den hatt brenner så ville jeg nok hatt denne høyt på lista, men jeg vil som sagt ha brenner....

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,049
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Red face Are !

Sjekk ut Samsung HR-725, den har HDMI også, og fåes kun i svart.

Jeg har det motsatte problemet, venter på at denne kommer i metallfinish

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bønna
    Sjekk ut Samsung HR-725, den har HDMI også, og fåes kun i svart.

Jeg har det motsatte problemet, venter på at denne kommer i metallfinish
    Joda, den ser veldig bra ut, men som sagt så vil jeg helst ha en som er billigere, og i det prisleie er det bare helt forjævli design å velge i :-x

HDMI har jeg ikke bruk for på lenge så det er likegyldig om den har dette eller ikke.

Mulig jeg kjøper noe billig crap og sørger for nytt utseende på den selv hehe

A

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    676
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du får ikke Ferrari design til Lada pris vettu

Uansett, skal du ha deg harddisk/dvd recorder bør du minst legge i 4000. Jeg har selv prøvd noen slike billig brennere til rundt 2000 og alle støyer no helt for jævlig. De bruker billige IDE harddisker og null støyfjerning. En annen ting er også at du skal ikke se deg blind på HD størrelse da dårlige opptakere bruker gjerne dobbelt så stor plass som en god for å gi samme kvalitetsresultat pga dårlige prosessorer.

Jeg vet Pioneer har sin 80gb i sort, men ikke 160'en som jeg vet om. Hitachi og Samsung er vel de eneste som har skikkelige opptakere i sort.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •