Denon DVD A11 - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 22 av 22

Tråd: Denon DVD A11

Expert jfinneru sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    5,983
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    her er en test av denon dvd-a11 fra danmark:
    http://www.hifi4all.dk/content/templ...d=603&zoneid=3
    Videokalibrerer
    AV-tekniker
    Crestronprogrammerer
    AMX Programmerer
    Freelance AV-journalist

afinner@online.no

Expert jfinneru sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    5,983
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    P-Stone
    Aktiv

Ble Medlem: 04 Mar 2003
    Skrevet: 05/02/2004, 22:14 Tittel:

--------------------------------------------------------------------------------

Sitat:
    i en test i siste hifi news så slo 668(og 868) både denon dvd-a11 og marantz dv-12s2

Vel, det beviser vel egentlig bare at smaken er som baken. I de fleste tester jeg har lest, og også i diskusjoner på diverse AV-forums, så holder man en knapp på A11 over 668/868.

Jeg har ikke selv noen av disse spillerne, eller har testet dem mot hverandre, men jeg vurderer å skaffe A11 basert på den dokumentasjon jeg har lest (en egen-test må selvfølgelig også til...).

Tror nok A11 er den beste spilleren av disse, men om den er verdt pris-forskjellen, se det er et annet spørsmål...

jfinneru
    Moderator

Ble Medlem: 26 Jul 2003
    Skrevet: 05/02/2004, 22:29 Tittel:

--------------------------------------------------------------------------------

kan nevne at testpanelet i den nevnte testen foretrakk denon dvd2900 fremfor dvd-a11. kan sitere bladet:
    Sitat:
    back to back comparisons certainly suggest that the dvd2900 remains leaner, meaner and keener

når det er sagt så må man ikke se seg blinde på tester i magasiner, da disse kun reflekterer den subjektive meningen til personene innvolvert i testingen. det vil alltid være våre egne ører/øyne som må avgjøre hva man synes er best, samt at det er en dyd av nødvendighet å få prøve utstyret hjemme, koblet opp mot det utstyret man selv disponerer. først da kan man danne seg et inntrykk av spillerene og finne den spilleren man er villig til legge en pen bunke med lapper på bordet for å få til odel og eie.

Peakman
    Moderator

Ble Medlem: 09 Mar 2003
    Skrevet: 05/02/2004, 23:05 Tittel:

Det er vel bevisst nå at i.link utgangen på A11 hverken funker med Yamaha Z9 eller AX5i/10i.

P-Stone
    Aktiv

Skrevet: 05/02/2004, 23:40 Tittel:

Sitat:
    testpanelet i den nevnte testen foretrakk denon dvd2900

Vel, det illustrerer jo bare poenget mitt.

Kan jo sitere en annen test av A11 :
    Sitat:
    ...a player which offers close to state-of-the art video and audio performance, certainly better than any other universal player to date and notably superior to the DVD-2900.

P-Stone
    Aktiv

Skrevet: 05/02/2004, 23:43 Tittel:

Peakman skrev:
    Det er vel bevisst nå at i.link utgangen på A11 hverken funker med Yamaha Z9 eller AX5i/10i.

Jeg har inntrykk av at alle disse aktørene velger sine egne, proprietære varianter av i.link. Håpet er vel at man skal kjøper ytterligere utstyr fra samme leverandør.
    Videokalibrerer
    AV-tekniker
    Crestronprogrammerer
    AMX Programmerer
    Freelance AV-journalist

afinner@online.no

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg