Dvds97 - Hdmi

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5

Tråd: Dvds97 - Hdmi

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    644
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Dvds97 - Hdmi

Hei.

har fått en ganske bra pris på en DVDS97 fra panasonic.
    Lurte på om noen her i forumet har brukt denne spilleren og har noen synspunkter på denne..?

skal brukes med HDMI kabel på en Benq PE7700

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    860
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Sitat Opprinnelig postet av Fenriz
    Hei.

har fått en ganske bra pris på en DVDS97 fra panasonic.
    Lurte på om noen her i forumet har brukt denne spilleren og har noen synspunkter på denne..?

skal brukes med HDMI kabel på en Benq PE7700
    Hva mener du med god pris? Jeg er også intressert.Spilleren har fått jevnt gode kritikker over alt.
    Stølen

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    644
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg er forhandler av panasonic produkter, så jeg skulle få en pris av dem iløpet av uka, men det blir vel et sted under 3k regner jeg med.

Intermediate JD sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    2,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har denne selv og er godt fornøyd. Godt bilde, og gode justeringsmuligheter.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    284
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har hatt den selv knapt ett år. Meget godt fornøyd. Bruker HDMI og S-Video utganger.

Eneste jeg ikke liker er at den ikke husker posisjon på DVD plata du holder på å se når du skrur av strømmen. Dvs den husker posisjon på 5 plater, noe som er meget praktisk, men man må huske å manuelt trykke på "husk" knappen før man stopper DVD'en.

Ellers så husker den heller ikke posisjon på undertekster selv om man kan flytte den litt opp og ned. Litt dumt men nå bruker jeg nå tekst så sjelden....

Det er kommet en del firmware oppgraderinger til denne spilleren. De har jeg lagt inn etter hvert uten problemer. Ligger på nett.

Få den levert sonefri så slipper du selv. Benyttes en fjernkontroll med spesielle koder som forhandler har til dette. Kan også kjøpes i engangsversjon fra utlandet. Billigst om forhandler gjør det gratis. Og firwareoppgradering er trygt mtp sonefrihet. Ødelegger ikke for dette.

Deinterlaceren i denne spilleren er ganske bra. Bedre enn i min Benq 7800 prosjektør.

Ellers synes jeg jo ikke den er spesielt pen.... men god det er den. Noen rapporter om macroblokking er det men det er veldig avhengig av type bildefremviser og firmwareversjon.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •