DVD-spiller m/SACD og HDMI - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 25 av 25
    Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    860
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Smile

Sitat Opprinnelig postet av Funkypapa
    Nå har jeg heller ikke påstått at denne spilleren er guds gave til oss AV-interesserte. Mitt poeng som jeg har nevnt før, er at man bør begrunne sine uttalelser. Hvis ikke mister dette forumet sin kredibilitet. Folk må gjerne være uenige, for det perfekte produkt er vel ennå ikke laget? Jeg skal gjøre meg opp en mening om denne iløpet av et par dager. enten vil jeg være enig med hi-fi bladene, eller så kan det hende jeg har gjort et dårlig kjøp. Det er tross alt mange som er interessert i denne spilleren, så synspunkter er mer enn velkommen for min del.

Da har iallfall jeg sagt mitt om dette - ikke noe vondt blod fra min side
    Jeg synes jeg var ganske forsonende i mitt innlegg fordi jeg forsto at du allerede hadde kjøpt.Min kommentar var ikke å kritisere din tro på expertbladene,men derimot å påvise at de ofte ikke er helt det vi forventer som objektive anmeldelser.Forøvrig er det ikke dumt å ta med seg en Faroudjabrikke når det er mulig,men det koster som regel mer.Faroudja`s styrke er spesielt jevne bevegelser.(forenklet sagt)
    Lykke til!
    Stølen

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    128
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av stølen
    Jeg synes jeg var ganske forsonende i mitt innlegg fordi jeg forsto at du allerede hadde kjøpt.Min kommentar var ikke å kritisere din tro på expertbladene,men derimot å påvise at de ofte ikke er helt det vi forventer som objektive anmeldelser.Forøvrig er det ikke dumt å ta med seg en Faroudjabrikke når det er mulig,men det koster som regel mer.Faroudja`s styrke er spesielt jevne bevegelser.(forenklet sagt)
    Lykke til!
    Stølen
    Ok, nå var det jo ikke først og fremst deg jeg siktet til da Har heldigvis litt kritisk sans (er vel også derfor jeg er her inne for å dele/motta info og meninger, hvis ikke hadde jeg vel bare kjøpt spilleren om jeg skulle stolt på bladene).

Når det gjelder Farudja, så mener jeg å ha lest både positive og negative sider om denne brikkeb. Virker også som Denon-spilleren har sine problemer (ref div innlegg her på forumet). Jeg tenkte lenge på denon, da jeg alltid har vært stor fan av dette merket, men pris og anmeldelser for samsung hd950 fikk meg til å ville prøve noe nytt.

Litt off topic, men er det stor forskjell på HDMI-kabler?

Expert RoKo sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    6,554
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bare for å ha sagt det; jeg også bestilte HD950 etter å ha lest et par-tre ganske oppløftende tester/vurderinger. Imidlertid fant jeg (ved litt dypere gransking) at det var mange skjær i sjøen, som eksempelvis ingen mulighet for balansering av nivået for de forskjellige kanalene i SACD-modus. Likeledes de mange innsigelsene mot displayet som fremsto som ubrukelig og irriterende.

DERFOR ble min bestilling raskt kansellert.

Håper selvsagt at de som eier spilleren er fornøyd - den er jo svært rimelig da, men å kalle det High-End er vel å ta i vel mye. La gå at noen (på uforklarlig vis) har klart å få dette begrepet på trykk, men... det er jo rimelig opplagt at så ikke er tilfelle.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    2,793
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kort og greit, gå for 1920.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    860
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Sitat Opprinnelig postet av Funkypapa
    Ok, nå var det jo ikke først og fremst deg jeg siktet til da Har heldigvis litt kritisk sans (er vel også derfor jeg er her inne for å dele/motta info og meninger, hvis ikke hadde jeg vel bare kjøpt spilleren om jeg skulle stolt på bladene).

Når det gjelder Farudja, så mener jeg å ha lest både positive og negative sider om denne brikkeb. Virker også som Denon-spilleren har sine problemer (ref div innlegg her på forumet). Jeg tenkte lenge på denon, da jeg alltid har vært stor fan av dette merket, men pris og anmeldelser for samsung hd950 fikk meg til å ville prøve noe nytt.

Litt off topic, men er det stor forskjell på HDMI-kabler?
    Jeg har prøvd noen få og det eneste store forskjellen vi kan se er prisen. Det er noen j.......lige overpriser på endel av dem.
    Stølen

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •