DVD spiller "high end" anbefaling

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Smile DVD spiller "high end" anbefaling

Hei,

Noe flåsete heading men jeg ønsker en anbefaling/synspunkt for å kunne lage en "short list" på hvilken dvd spiller jeg skal velge/se etter.

Min nåværende dvd spiller er en arcam dv88 men den begynner å bli en del år gammel, og det er også noe støy fra drivverket.
    Det er også modellen før de kom med progressiv scan.
    Jeg bruker idag en 50" Pioneer plasma 503HDE, den kjøpte jeg for "tidlig" så den har ikke HDMI eller DVI.
    Når det er sagt så er det greit at en ny dvd spiller har denne finessen, alternativt en brukt en,så slipper jeg å skifte dvd spiller neste gang man skifter tv.

Jeg har sett på noen spillere, et alternativ som har stått brukt er Marantz DV12S2, noen formening om denne?
    Andre alternativer kunne vert primare sin (30 et aller annet), Denon dvd 3910-A11 (er redd for den nye er for dyr)
    Arcam sine er vel også gode alternativer.
    Kunne vel tenkt meg for å få utbytte av den nå ved at den hadde progressiv scan via komponent på PAL, ser ut som DV12S2 kun har dette via DVI i PAL.

Jeg har to anlegg i dag så jeg bruker normalt ikke surround anlegget så mye til musikk, men ser en del dvd musikk filmer i tillegg til vanlige filmer, men dette kan jo forandre seg så det er ok at den er god som musikkformidler også.

Håper da på noen anbefalinger fra Dere, spesielt den Marantzen var jeg nyskjerrig på.

Mvh
    Geir

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Lite svar på denne tråden, men etter å ha lest noen reviewer på denon a1xv så ble det vel denne.
    Venter nå kun på en liten reply fra selger, men har nå gitt beskjed at jeg ønsker å kjøpe den.

Mvh
    Geir

Intermediate Snooky sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    558
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Intet dårlig valg. Denne spilleren har fått mildt sagt hederlig omtale. Tror du skal lete lenge etter noe bedre

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •